به گزارش خبرنگار ایرنا ، یونس رنجکش روز دوشنبه در نشست با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان گیلان در فرمانداری آستارا افزود: حلقه واسط مطمئن حاکمیت و مردم رسانه است و از این فرصت باید برای ارائه عملکردها و دستاوردهای نظام استفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه ایرنا به عنوان رسانه مادر در سرعت، صحت و دقت انتشار اخبار موفق عمل کرده است، اضافه کرد: با توجه به موقعیت ممتاز آستارا، انتظار می رود مباحث کیفی و جریان سازی در مسیر توسعه این شهرستان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به تاثیرگذار بودن دفتر ایرنا در شهرستان آستارا از زمان زنده یاد آرمان سیف اللهی (نخستین مسئول ایرنا در آستارا) تاکنون، اظهار کرد: جریان سازی در مسیر توسعه با کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در ابعاد مختلف باید پیگیری شود.
وی تصریح کرد: ایرنا و صدا و سیما به عنوان دو رسانه حاکمیتی در شهرستان آستارا در کنار 10 نشریه مکتوب و نمایندگی های خبرگزاری های مختلف می توانند به تقویت زیرساخت های مرتبط با ساختار توسعه آستارا کمک کنند.
رنجکش برگزاری دوره های آموزشی برای پویایی فعالیت خبرنگاران و فعالان رسانه ای را در آستارا لازم برشمرد و ادامه داد: باید از این ظرفیت رسانه ای آستارا به درستی استفاده شود.
امیر حسین کبیری رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان گیلان نیز رویکرد ایرنا را با مدیران، مبتنی بر تعامل خواند و گفت: عملکرد دولت یازدهم عملکرد نظام جمهوری اسلامی است و ایرنا بر اساس ماموریت های خود جهت تقویت هدف های نظام گام بر می دارد.
وی به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: رسالت ایرنا در انتخابات پیش رو تقویت همبستگی و انسجام ملی است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در این شهرستان از سال 1374 فعال است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.