آیت الله رسول فلاحتی روز  چهارشنبه در حاشیه آغاز رزمایش کمک مومنانه گیلان در مصلای رشت اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب خواستند که کمک های مومنانه ای به نیازمندان انجام شود که این امر در گیلان به خوبی آغاز شده است.

وی افزود: در این راستا نیز شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و سپاه تصمیم گرفتند تا رزمایشی را با نام مواسات، همدلی و  کمک مومنانه برگزار کنند که امروز نیز در گیلان این رزمایش با شکوه هر چه تمام تر آغاز شده است.

امام جمعه رشت ادامه داد: مردم استان گیلان کمک شایانی انجام داده اند که  از آنها قدردانی می کنیم چنانکه با کمک همه اقشار مختلف مردم امروز شاهد توزیع بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان خاطرنشان کرد: البته پیش از این نیز ۴۵ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر از بیماری کرونا در گیلان توزیع شده و بنا به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان قرار است که در ادامه این رزمایش در نیمه ماه مبارک رمضان و همچین پایان این ماه مهمانی خدا نیز این کمک ها تداوم یابد.

آیت الله فلاحتی بیان کرد: مردم ما هماره در چنین مواقعی به کمک هم می شتابند و امیدواریم که این روند کمک به آسیب پذیران جامعه همچنان ادامه یاید تا بخشی از آلام های این خانواده ها کاهش یابد.

رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه استان گیلان روز چهارشنبه با رمز یا صاحب الزمان (عج) آغاز شد که در مرحله اول این رزمایش، بیش از ۵۵ هزار بسته معیشتی بین افراد آسییب دیده از بیماری کرونا و اقشار آسیب پذیر توزیع می شود.       

  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.