به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز جمعه در آیین رژه خدمت به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: سال ۱۳۵۶ که انقلاب اسلامی به اوج خود رسیده بود اگر ارتش برابر ملت می ایستاد، پیروزی انقلاب سخت می‌شد و باید شهدای بیشتری در راه پیروزی انقلاب تقدیم می‌کردیم.

وی با اشاره به حضور موثر ارتش در هشت سال دفاع مقدس افزود: ارتش جمهوری اسلامی از مجموعه‌ای از انسان‌های مومن و وفادار تشکیل شد و در آن دوران در کنار مردم قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ارتش همزمان با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و استان در کنار سایر نیروهای مسلح در راستای خدمت به مردم تلاش کرد که شایسته تقدیر است.

وی افزود: ارتش همواره در تمام سختی‌ها در کنار مردم بود و خود را فدای ملت کرد و امروز نیز بر اساس نیاز جامعه مدل خدمت رسانی خود را تغییر داده است.

حجت الاسلام موسوی فرد تصریح کرد: ارتش از ابتدای شیوع ویروس کرونا در صحنه بوده و رژه شکوهمند امسال نیز در راستای خدمت و دفاع از ملت ایران اسلامی برگزار شد.

 استاندار و نماینده ولی فقیه در خوزستان و امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب غرب در این رژه خدمت در جایگاه ویژه حضور داشتند.

با پیام تاریخی و حیات بخش امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ ارتش تولدی نو یافت و ۲۹ فروردین ماه در تاریخ ایران به نام روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.