به گزارش خبرنگار مهر، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان صبح یکشنبه در جلسه قرارگاه رزمایش مساوات در دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان تأکید کرد: افرادی که بنا بر قانون نمی‌توانند تحت پوشش کمیته امداد قرار گیرند باید شناسایی شوند.

حجت الاسلام غلامحسن تسخیری با اشاره به آسیب قشرهای مختلف مردم با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: مستأجران اعم از منازل و مغازه‌ها، کارگران روزمزد و افراد نیازمند جامعه باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی به فعالیت خیریه‌ها استان گیلان اشاره کرده و گفت: اگر این قرارگاه بتواند اسامی تمام خیریه‌ها را جمع آوری و اطلاعات را دسته بندی کند، افراد و محلات نیازمند به راحتی شناسایی می‌شوند.

پوشش ۲۵۰۰ کارگر فصلی و روزمزد توسط کمیته امداد گیلان

مدیرکل کمیته امداد گیلان نیز در این جلسه از افزایش حمایت خانوارهای نیازمند بر اثر شیوع ویروس کورنا توسط این نهاد خبر داد و اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار در طول بروز این بیماری تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفتند که شامل کارگران فصلی و روزمزد هستند.

عباس اهرابی به جذب ۲ میلیارد تومان اعتبار برای کمک به افراد غیر تحت پوشش کمیته امداد اشاره کرد و افزود: با استفاده از مبلغ ۱۰ هزار بسته حمایتی تهیه و در میان افراد نیازمند توزیع شد.

وی با تاکید بر اینکه اگر این قرارگاه به صورت مراحل اداری عمل کند قطعاً موفق نخواهد شد، افزود: کمیته امداد، بسیج، مراکز نیکوکاری، ۱۵۰۰ شورای زکات و سایر سازمان‌ها برای تسریع و هرگونه اقدام و خدمات آمادگی لازم و کافی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.