فریدون بابایی روز سه‌شنبه در جلسه ویدیو کنفرانس با استاندار اردبیل افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در زمینه شناسایی افراد آسیب‌پذیر هزار و ۱۰۰ نفر غیرتحت پوشش نهادهای حمایتی هم‌چون کمیته امداد و بهزیستی در این شهرستان شناسایی شدند.

او اظهارداشت: علاوه بر این در حال حاضر ۶ هزار و ۳۲۲ نفر از افراد در معرض خطر آسیب تحت پوشش ارگان‌های حمایتی از قبیل کمیته امداد و بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

اکبر بهنامجو ، استاندار اردبیل نیز گفت: طرح محدودیت فعالیت صنوف بازار استان پیشگیری از بیماری کرونا تا ۲۳ فروردین ادامه داشته و صنوف کم‌ریسک با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و برای برخی نقاط استان نیز بصورت خاصی در جلسه آتی تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با تقدیر از صبوری و تحمل کسبه و بازاریان در رابطه با تعطیلی مغازه‌ها و محل کسب خود در مدت زمان اعلام محدودیت برای فعالیت صنوف مختلف بازار اظهارداشت: همه تلاش دولت برای تضمین سلامت خانواده‌هاست و مسائل اقتصادی ارجح‌تر از سلامت عزیزان نیست.

او افزود: همه باید به قانون تمکین کنیم تا از بحران شیوع بیماری کرونا در جامعه گذر کرده و آن را ریشه‌کن کنیم.

استاندار اردبیل از عملکرد فرماندار ،اعضای  شورای تامین و اعضای قرارگاه زیستی شهرستان خلخال و همچنین عوامل دخیل در مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در خصوص مدیریت کار مبادی ورودی به شهرستان و اجرای موفق طرح پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.