آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز شنبه در نشست نمایندگان ولی فقیه در استان ها با حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور به شکل ویدئو کنفرانس افزود: 

این بانک اطلاعاتی از نیازمندان در حوزه خدمت نمایندگان ولی فقیه هر استان  می‌تواند دائمی باشد و آمار دقیقی از جامعه مد نظر در اختیار قرار دهد.

 وی همچنین برضرورت برنامه ریزی و مدیریت جذب منابع نقدی و غیر نقدی نیز تاکید کرد.

صفایی بوشهری ادامه داد: سومین کاری که باید انجام شود تنظیم سیستم توزیع مناسب و کارآمد است که ضروری است در این زمینه یک کار سیستمی و منسجم انجام شود.

وی یادآور شد: در ارتباط با جامعه آماری و تنظیم بانک اطلاعات با سه گروه شامل آسیب دیدگان حمایت شده از سوی دولت، آسیب دیدگان حمایت شده غیر دولتی و گروه سوم که خیلی مهم هستند شامل آسیب دیدگانی است که حمایت دولتی و غیردولتی نمی‌شوند، روز مزد نبوده و بیمه بیکاری نیز ندارند.

صفایی بوشهری افزود: این گروه سوم که بیشتر جامعه هدف ما هستند باید شناسایی شوند و این شناسایی نیز میتواند از راه خیریه‌ها، مسجدها و گروه‌های جهادی انجام شود و بهترین سیستم توزیع نیز برای این گروه، از راه مسجدها است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: این کار یک فرصت مناسب برای ایجاد یک سامانه‌ای دائمی خدمت مواسات نهاد نماز جمعه در تمامی سال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.