به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر سه شنبه در دیدار با نماینده منتخب مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: اصولاً جامعه ما به دلیل سلطه‌های حکومتی و بیگانه در طول تاریخ قطعاً موجب کمی تجربه شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدا که مردم به دنبال آرمان‌های دینی خود بودند سلطه گران بین المللی و جهان خواران آن را بر نمی‌تابند، افزود: کشور ایران علی رغم کمبود تجربه با برخوردهای مختلف دشمنان مقابله کرده و وضعیت همواره نیز به رسوایی آن‌ها کشیده شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طبیعی است که کشور ایران دچار فراز و نشیب باشد چراکه هم باید کمبودهای تجربی را به دست آوریم و هم لحظه به لحظه در جبهه‌های مختلف دشمن را دفع کنیم، گفت: کشور ایران طی چهل سال گذشته از تمامی مراحل سربلند بیرون آمده اما سختی‌ها همواره وجود داشته و دارد.

وی با بیان اینکه خلقت انسان به گونه‌ای است که در سختی‌ها بیشتر رشد می‌کند، عنوان کرد: در عین حالی که رفاه را برای جامعه طلب می‌کنیم اما خاصیت رفاه ایجاد رکود برای جامعه است لذا نشیب و فراز ما را به پیشرفت‌های بیشتری می‌رساند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امیدواریم در گام دوم انقلاب با تجربه چهل ساله‌ای که داریم آزمون خطا کمتر داشته باشیم، بیان کرد: نباید فریب رفاه موقتی را بخوریم لذا باید اهداف مان را در دور دست برابر اسلام و انقلاب به سمت کمال مطلق در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه برای آینده خیلی نزدیک فراز خوبی را پیش بینی می‌کنیم که امیدواریم نشیب و فرود نداشته باشد، اظهار داشت: با روی کار آمدن نسل جوان علی رغم اینکه صحنه‌های جنگ را ندیدند اما مسئله خدمت رسانی و ایثار همواره وجود خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نباید خود را مشغول امور خیالاتی و منافع شخصی کنیم، افزود: باید همواره سعی کنیم همچون شهید سردار قاسم سلیمانی به سمت کمال انسانی پیش برویم.

وی با بیان اینکه باید در گام دوم اهداف دراز مدتی را که خداوند در دین برای ما تعریف کرده در نظر بگیریم و از پا ننشینیم، گفت: باید به شرایطی برسیم که رفاه به سراغ ما بیاید و در جهت خدمت به مردم کم نگذاریم.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی باید جامعه بشری را نجات دهد، عنوان کرد: جامعه ما منتظر بهره برداری از مجلسی است که قوانین مورد نیاز را به درستی تدوین کند و قوانین موازی حذف شود.

وی ادامه داد: مسئله آگاهانه نظارت بر اجرای قانون بیش از هر چیزی اهمیت دارد لذا از مجلس آینده توقع داریم قوای سه گانه بتوانند به درستی وظایف خود را انجام دهند و به اهداف اصلی انقلاب و اسلام نزدیک شویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و نیروی اجرایی باید برای آینده‌ای نزدیک کمر همت ببندند و به گونه‌ای عمل کنند که همه تلاش‌ها در زندگی روزمره مردم دیده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1408155
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.