ارسلان زارع روز چهارشنبه در حاشیه رزمایش کمک مومنانه در گیلان در مصلای رشت اظهار داشت: بیماری کرونا یک تهدید جهانی است که این بیماری فقط برای مردم ایران مشکل ایجاد نکرده،  بلکه همه مردم دنیا با این بیماری مواجه و دچار مشکلاتی شده اند.

وی افزود: اما در استان ونیز کشور با همکاری شایسته مردم فهیم و آگاه، بخوبی توانسته ایم در فضای همدلی و با تقویت وحدت و همبستگی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و تلاش همه خدمتگزاران مردم بویژه دولت، بخش اعظم مشکلات به وجود آمده را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: همچنین با فداکاری کادر درمان و با مشارکت اقشار مختلف مردم، بسیجیان،  طلاب، روحانیون، گروه های جهادی، بازاریان و کسبه، دانشجویان و دانش آموزان و سایر اقشار، در این مدت به خوبی این بیماری مدیریت شده که با توجه به این کارهای انجام شده، کشور ما مورد تحسین سازمان های بین المللی قرار گرفته است.

استاندار گیلان بیان کرد: گرچه این بیماری آسیب های مختلفی را در همه جهان و کشورهای درگیر با این بیماری ایجاد کرده اما در کشور ما در سایه همین هماهنگی ها و مشارکتها بویژه همدلی و انسجام،  دچار آسیب کمتری شده ایم.

وی خاطرنشان کرد : البته در این راستا اقشار آسیب پذیر و کم درآمد لطمه بیشتری دیده اند و به همین خاطر دولت با تصمیم هیات وزیران در ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا اعتبارات خوبی را توزیع کرده و این اعتبارات همچنان در حال توزیع می باشد.

زارع تصریح کرد: همچنین در پی فرمان رهبر معظم انقلاب، فضای بسیار خوبی برای جمع آوری کمکهای خیرانه ایجاد شده و در گیلان نیز با تلاش های ارزنده نماینده ولی فقیه در این استان و مجموعه دست اندرکاران، هم اینک شاهد توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی هستیم.

استاندار گیلان در خاتمه اظهار کرد: مردم این استان از پیشتازان کمک رسانی در مواقع خاص و هنگام بروز بحران ها هستند و هم اینک نیز این مردم به کمک همنوعان خود شافته تا آسیب های ناشی از بیماری کرونا در کشور کاهش یابد.

رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه استان گیلان روز چهارشنبه با رمز یا صاحب الزمان (عج) آغاز شد که در مرحله اول این رزمایش،  بیش از ۵۵ هزار بسته معیشتی بین افراد آسییب دیده از بیماری کرونا و اقشار آسیب پذیر توزیع می شود.        

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.