فرمانده سپاه قدس گیلان در آغاز این رزمایش که در مصلای رشت برگزار شد ، گفت : با دستور فرمانده معظم کل قوا و تبعیت مردم از ولی خود، این رزمایش آغاز شده و ور سایه مهربانی ها امروز بحران کرونا از به فرصت تبدیل شد.

سردار محمد عبدالله پور افزود: در بحث کرونا مشکلات معیشتی برای مردم پیش آمد که با دستور رهبر معظم انقلاب و اجرایی شدن این رزمایش به خانواده های این آسیب دیدگان کمک می شود و هم اینک نیز این رزمایش در شهرهای مختلف گیلان آغاز شده است.

وی ادامه داد: ابتدا قرار بود در قالب این رزمایش ۵۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع می شود که با توجه به استقبال بسیار خوب مردم و خیران این رقم به بیش از ۵۵ هزار بسته افزایش یافته است.

وی بیان کرد: قرار است در  نیمه ماه رمضان نیز ۵۵ هزار بسته دیگر و در پایان ماه مبارک رمضان نیز همین مقدار بسته های حمایتی معیشتی را در قالب این رزمایش در گیلان توزیع کنیم و امیدواریم که مردم مومن گیلان در ادامه این رزمایش نیز همچنان یار و یاور ما باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان اضافه کرد: البته پیش از این و قبل از آغاز رزمایش، حدود ۴۵ هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کردیم و با توجه به فرمان رهبر انقلاب، این رزمایش نیز از امروز با توزیع بیش از ۵۵ هزار بسته معیشتی آغاز شد.

 فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت هم در حاشیه این رزمایش در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت :  پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان، تصمیم به انجام این رزمایش گرفتیم که تمامی نهادها، خیران ، دستگاه ها و اقشار مختلف مردم پای کار آمدند.

سرهنگ جمشید اصحابی افزود: با توجه به افراد مختلفی که از شیوع بیماری کرونا دچار آسیب شدند، تمامی مدارس ، پایگاه ها ، مساجد، اصناف، قرارگاه ها و غیره، این افراد را شناسایی کرده و هم اینک نیز بسته های کمک معیشتی با هماهنگی به این اقشار اهداء خواهد شد.

وی ادامه داد: البته تمامی مراحل و کارهای این رزمایش در ۶ کمیته انجام می شود که این کمیته ها از شناسایی تا رساندن این بسته های معیشتی به افراد و خانواده های نیازمند را عهده دار هستند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خاطرنشان کرد: هر بسته معیشتی حدود سه میلیون ریال ارزش دارد که امیدواریم این امر و توزیع این بسته ها تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه یابد که در این راستا همچنان نیازمند کمک خیران هستیم.

در مراسم آغاز رزمایش مردمی مواسات ، همدلی و کمک مومنانه در استان گیلان ، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و ارسلان زارع استاندار استان نیز حضور داشتند.       

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.