به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی صبح شنبه در حاشیه اولین رزمایش قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه استان قزوین که با مشارکت ۱۴ مجموعه مردمی و آماده سازی ۲۵۰۰ بسته کالایی جهت نیازمندان در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه، حرکتی بسیار با معنا و قرآنی است و خدا را بخاطر شکل‌گیری این حرکت ارزشمند شاکریم.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم مردم از دستورات انفاقی دین حمایت کرده و در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کنند و این جریان منشأ برکات بسیاری خواهد شد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: مسجدالنبی (ص) به عنوان مرکز قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه انتخاب شده و این موضوع برکات بسیاری در پیشبرد اهداف قرارگاه و حمایت از مردم عزیز و آسیب دیده خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که مساجد، جمعیت‌های مردمی متنوع، گروه‌های ارزشمند و فعال بسیجی و جهادی دست به دست هم داده‌اند تا در ایجاد این حماسه قرآنی و معنوی مشارکت کنند.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت قرارگاه مواسات پس از پایان کرونا ادامه خواهد یافت، افزود: ان‌شاءالله فعالیت‌های خیر جهادی پس از پایان بیماری کرونا با قدرت ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.