استاندار قزوین در این مراسم که در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا تعدادی از مشاغل و فعالیت‌ها تعطیل شدند و بسیاری از اقشار جامعه با مشکلات اقتصادی و چالش‌های معیشتی مواجه گردیدند.

جمالی پور گفت: به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه، ستاد کمک مومنانه با همکاری سپاه صاحب الامر استان شکل گرفت و مردم نیک اندیش، خیران، کارآفرینان و اقشار مردم برای واریز کمک‌های خود به آن استقبال کردند.

وی اضافه کرد: امروز در مرحله اول این طرح، ۲۲ هزار بسته معیشتی در اختیار اقشار آسیب پذیر قرار خواهد گرفت و فاز دوم آن در روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) و فاز سوم در روز عید سعید فطر میان اقشار آسیب پذیر توزیع می‌شود.

جمالی پور با بیان اینکه جو همکاری بسیار خوبی میان مسوولان استان در این زمینه شکیل گرفته است، گفت: این حرکت، نوعی همدلی و انسجام را بین مردم و مسوولان رقم زد و باید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین و بخش خصوصی برای جمع آوری این کمک‌ها قدردانی کنیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم این حرکت مقدمه‌ای برای تداوم همکاری‌ها و همدلی‌ها در سطح جامعه باشد و انسجام شکل گرفته میان مردم و مسوولان نیز همچنان تداوم یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.