آیت الله «مصطفی علما» روز دوشنبه در جلسه گردهمایی جمعی از اعضای بسیج طلاب با حضور ائمه جمعه شهرستان‌های استان کرمانشاه به مناسبت سالروز نشکیل بسیج طلاب با اشاره به اهمیت بصیرت مردم در رفع مشکلات جامعه، افزود: مردم بصیرت و آگاهی دارند و به واسطه بصیرت مردم است که مشکلات جامعه سریع حل می‌شود.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت استقلال همه جانبه، گفت: امام راحل (ره) همواره تذکر می‌دادند اگر رادیو های بیگانه از ما تعریف کردند، بدانید اول مصیبت ما خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با استناد به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در باره اهمیت بسیج تاکید کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می فرمایند، بجز قلیلی همه مردم بسیجی هستند و این اهمیت این شجره طیبه را در اندیشه و فکر همه ما صد چندان می‌کند.
آیت الله علما تصریح کرد: وظیفه طلاب و ائمه جمعه و جماعت، ارائه بصیرت است، زیرا فلسفه وجود پیامبران الهی هم، ارائه بصیرت و آگاهی به مردم بوده است.
وی خاطرنشان ساخت: از سفارش های پیامبر اکرم (ص) به نمایندگان خود، نفوذ اسلام بوده است و این مهم باید همواره مورد توجه ما قرار گیرد که اگر حقیقت انقلاب اسلامی را در دل مردم نفوذ دهیم، دشمن هیچ حرکتی برای ضربه زدن به انقلاب را نمی تواند انجام دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.