سردار سرلشکر حسین سلامی روز جمعه در دیدار با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: چنانچه ایمان مردم سست شود فشار های دشمن جواب خواهد داد و اگر ایمان ها مستحکم شود فشار ها نتیجه معکوس می دهد.

وی بیام کرد: امسال شاهد درخشش میدانی در منطقه و جهان هستیم که مقام معظم رهبری آن را ایجاد کرده است، نه تنها گفتمان مقاومت در میدان، ما به ازا پیدا کرد بلکه منطق گفتمان هم غلبه کرده است.

سلامی ادامه داد: گاهی وقت ها گفتمان غلبه دارد اما منطق آن غلبه ندارد و آن چیزی که امروز موفق شده منطق گفتمان است.

وی عنوان کرد: منطق وقتی موفق می شود ذهن ها را مستحکم می کند و ذهنی که با منطق شکل بگیرد قابل فروپاشی نیست.

سلامی گفت: بعضی ها فکر می کنند مقاومت عامل آسیب، تجدید فشار و عقب ماندگی است و ما باید این را معکوس کنیم و نشان دهیم که مقاومت عامل پیشرفت است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتباط با جایگاه استان بوشهر نیز گفت: استان بوشهر به لطف الهی نقش و اهمیت فزاینده و تاریخی سرشار از مبارزه با استعماره داشته و مردمان این استان، باصفا، متدین، انقلابی و ولایتمدار هستند.

سلامی ادامه داد: این استان به لحاظ توسعه و پیشرفت اقتصادی، اهمیت آن در حال افزایش است و نقطه نگرانی این است که اگر این توسعه با مدل غربی همراه باشد بخشی از سرمایه درخشان بوشهر را مورد آسیب قرار می دهد که باید صیانت شود.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.