به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، افزود: بنیان سبک ساده زیستی، حفاظت از بیت المال و پرهیز از تجمل گرایی در دوران ریاست جمهوری شهید رجایی رقم خورد هر چالشی که در کشور وجود دارد با مدیریت جهادی حل و فصل می شود.

بازوند با تاکید براینکه این نوع مدیریت برای کشور ضرورت دوچندان دارد، ادامه داد: مدیران استانی بعد از دهه فجر سال گذشته، برای جذب اعتبارات ملی، استانی و تسهیلات تلاش خوبی داشته اند که در مجموع نزدیک به ۷۵۴ میلیارد تومان بوده که نزدیک به پنج هزار و ۶۹۵ شغل در بخش اقتصاد، عمرانی و خدماتی ایجاد کرده است.
وی اظهار داشت: در هفته دولت با ۹۶۵ میلیارد تومان اعتبار پنج هزار و ۵۵۹ پروژه در سزح استان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود که می تواند در حوزه اشتغال یک تحول جدی ایجاد کند.

استاندار کرمانشاه از تهیه سه سند اقتصادی در استان خبر داد و گفت: سند رونق تولید و سند اشتغال که زیرمجموعه سند اقتصاد مقاومتی است تهیه شده که سند رونق تولید به بخش خصوصی سپرده شده و می تواند به الگوی کشوری تبدیل شود.

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه رونق تولید اشاره کرد و افزود: افزایش ارزش پول ملی با رونق تولید محقق می شود و برای حل مشکل اشتغال و مبارزه با فقر این مهم باید در راس امور اقتصادی قرار گیرد.

بازوند اضافه کرد، رونق تولید ابزار و الزاماتی می خواهد که بخشی از آن باید توسط دولتی ها تامین شود، باید بروکراسی اداری رفع شود، باید بتوانیم کاغذبازی در ساختارهای اداری را رفع کنیم.

استاندار کرمانشاه بر آماده کردن افکار عمومی در زمینه استقبال از سرمایه گذاران تاکید کرد و از رسمی شدن مرز شوشمی، شیخ صله و سومار به عنوان نقطه قوت یاد کرد و افزود: شمارش معکوس برای بازگشایی مرزخسروی آغاز شده است.

بازوند از استفاده بهینه نقدینگی موجود در کشور به عنوان هنر مدیران یاد کرد و  به ملاقات مردمی مدیران در مساجد در روز دوشنبه نیز اشاره کرد.

۷۴۶۰/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.