به گزارش ایرنا در این پیام که شامگاه دوشنبه از سوی آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان و غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان صادر شده است آمده است:
ضربه موشکی مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های داعشی در سوریه و به هلاکت رسیدن جمعی از این نیروهای خبیث و کودک کش، در کوتاه ترین زمان موجب آرامش قلوب داغدار خانواده های محترم شهدای حمله تروریستی اهواز گردید.
در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است این سیلی محکم و قاطع که نشان دهنده قدرت دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی است، از ذهن گروههای تروریستی و تکفیری و اربابان آنها فراموش نخواهد شد.
در ادامه اضافه شده است از بیانات عالمانه و اقدامات مدبرانه و همدردی و همراهی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای و ریاست جمهوری جناب آقای دکتر روحانی با مردم شریف خوزستان و دستورات موکد در جهت برخورد جدی با دنباله های مسببین حادثه تروریستی اهواز کمال و تشکر را داریم.
امام جمعه اهواز و استاندار خوزستان در ادامه تاکید کردند ضمن تقدیر از کلیه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به نیابت از کلیه خانواه های داغدار حمله تروریستی اهواز و مردم شریف خوزستان، برای این رزمندگان توفیق و سربلندی مسئلت داریم.
حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز در روز 31 شهریورماه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، منجر به شهادت 24 نفر و زخمی شدن 68 نفر از شهروندان شد که یک کودک نیز در این حادثه شهید شد.
7164/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.