به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی، یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، میزان مواد مخدر کشف شده در سال 96 را نیز 43 تن عنوان کرد و افزود: ترویج و توسعه استفاده از مواد مخدر بویژه از سوی جوانان از جمله تاکتیک هایی است که دشمنان نظام و انقلاب برای ضربه زدن به کشور سال هاست دنبال می کنند که در مقابل این ترفند نیروی انتظامی نیز بحث پیشگیری و صیانت را با جدیت دنبال می کند.
وی، پلیس جمهوری اسلامی را مردمی ترین پلیس در جهان دانست و اظهار داشت: عمده اقدامات نیروی انتظامی به صورت ایجابی است و طرح مدیریت کیفیت نیروی انتظامی (مکنا) با هدف مناسب سازی و تجهیز کلانتری ها و پاسگاه های استان و بازداشتگاه های مستقر در آنها در همین جهت بود.
او افزود: همچنین به منظور جلوگیری از برخورد برخی نیروهای پلیس با افراد بازداشتی، بین 850 تا یک هزار دوربین مداربسته در بازداشتگاه ها نصب کرده ایم تا به میزان قابل توجهی از این اتفاقات بکاهد.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به وجود 499 مقر انتظامی در این استان ادامه داد: در سال 93 که این مسئولیت را در استان فارس پذیرفتم این استان در بحث جرائم سوم کشور را در اختیار داشت که این رتبه امروز به عدد هفت رسیده است.
گودرزی، آمار کشته های ناشی از حوادث جاده ای در این استان را بسیار بالا و نگران کننده دانست و افزود: پارسال یک هزار و 450 نفر در حوادث جاده ای این استان کشته شدند.
فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: همچنین سال گذشته شاهد کشف کالای قاچاق به ارزش 241 میلیارد تومان در این استان بودیم که نسبت به سال 95 حدود 21 درصد فزونی یافته است.
وی افزود: از ابتدای امسال تا 13 خردادماه جاری نیز 43 میلیارد تومان کالای قاچاق در فارس کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد 32 درصدی را نشان می دهد.
6122/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.