به گزارش ایرنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین، متن کامل پیام آیت الله عبدالکریم عابدینی و عبدالمحمد زاهدی که عصر سه شنبه صادر شده، به شرح زیر است.
وَاتَّقُوا فِتْنَةً لَا تُصِیبَنَّ الَّذِینَ ظَلَمُوا مِنْکُمْ خَاصَّةً وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ (انفال/25)
در چند روز اخیر دشمنان زخم‌خورده انقلاب اسلامی با سوءاستفاده از مطالبات به ‌حق مردم که توجه به آن همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است دست به اغتشاش و ایجاد ناامنی در بعضی نقاط استان و کشور زدند. این اقدام که با هماهنگی رسانه‌های مجازیِ همکار با سرویس‌های اطلاعاتی امریکا و اسرائیل انجام شده موجب آزردگی خاطر عموم شهروندان جمهوری اسلامی گردید.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: با مدارای چند روزه نهادهای انتظامی و امنیتی که به‌علت حضور برخی از مردم ناآگاه درمیان آشوبگران نخواسته‌اند برخورد سختی با این تجمع‌ها داشته‌باشند، اکنون زمان آن رسیده که مردم با حضور خود در صحنه و جدا کردن حساب خود از فتنه‌گران و اعلام مطالبات خود از مجاری قانونی، بار دیگر طومار فتنه‌ای جدید را درهم بپیچند تا مبادا خدشه‌ای به وحدت، همدلی و امنیت این سرزمین وارد شود.
در ادامه این پیام آمده است: ملت ایران به‌خوبی واقفند که اساساً برنامه‌ریزان این فتنه‌ها همان کسانی هستند که با ابزارهای مختلف خود مشکلات اقتصادی را برای مردم به‌وجود آورده‌اند و اثبات کرده‌اند که هیچ‌گاه خیرخواه هیچ ملتی نبوده‌اند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: بر همین اساس از مردم شریف و نجیب استان قزوین دعوت می‌کنیم در راهپیمایی روز پنجشنبه 14دی ماه از ساعت 30/9 صبح در شهرهای مختلف استان که در شهر قزوین از میدان میرعماد انجام می‌شود حضور بهم رسانند و با شرکت خود حساب ملت را از حساب فتنه‌ گران و فتنه ‌انگیزان جدا کنند.
طی روزهای اخیر عده ای در بعضی نقاط کشور با تحریک های دشمنان با سوء استفاده از پیگیری مطالبات مردمی دست به ایجاد آشوب و تخریب اموال عمومی زده اند.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.