به گزارش ایرنا آیت الله سد احمد میرعمادی در این دیدار با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام اسلامی افتخار و تکلیف است، گفت: از خداوند متعال سربلندی دکتر خادمی را مسئلت کرده و برای موفقیت ایشان از هرگونه حمایت دریغ نخواهم کرد.
وی یادآور شد: حمایت مسئولان برای خدمت به مردم براساس تکلیف ما و تاکید رهبر معظم انقلاب است.
امام جمعه خرم آباد افزود: توقع آن است که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به ویژه محورهایی مانند وحدت و یکپارچگی تحت تاثیر برخی فضاهای نامطلوب قرار نگیرند.
وی گفت: امید است مدیریت، تدبیر و دوراندیشی مسائل و موضوعات مختلف در داخل استان با حفظ روحیه همکاری و تعامل، تقویت نیروهای متدین و انقلابی، پرهیز از افراطی گری در تصمیم گیری ها و بهره گیری از مشی اعتدال و آرامش در امور مختلف در دستور کار قرار گیرند.
آیت الله میرعمادی افزود: باید از تمام ظرفیت های متعهد و دلسوز برای اشتغال و گره گشایی از مشکلات مردم بهره برد.
استاندار لرستان نیز در این دیدار به ضرورت بهره گیری از سرمایه ها و ظرفیت های بزرگ استان از جمله جایگاه و وجود نماینده ولی فقیه تاکید کرد و گفت: شخصیت ارزشمند حضرت آیت الله میرعمادی در کشور شهره به وحدت محوری و همراهی توام با مردم و مسئولان است.
سید موسی خادمی ادامه داد: مهمترین هدف و خروجی تمام برنامه ها باید با افزایش امکانات و رفاه بیشتر منجر به رضایت مردم که رضایت حق تعالی است، شود.
وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای فراهم شدن زمینه ارتباط با مردم و حرکت در مسیر پاسخ به توقعات منطقی و بجای مردم با کمک نماینده ولی فقیه به کار خواهم گرفت، گفت: بهترین محور توسعه، افراد، نیروها و گروه هایی هستند که با دلسوزی به دنبال ارائه راهکارهای دقیق و کارآمد برای برون رفت از چالش ها هستند.
خادمی روز گذشته با حضور وزیر کشور به عنوان استاندار لرستان معرفی شد.
مهمترین اخبار و رویدادهای استان لرستان علاوه بر سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان به نشانی http://www.irna.ir/lorestan در کانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شوند.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.