به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نور الله طبرسی از رهبر انقلاب به عنوان مجتهد و فقیه دلسوز و جهان شناس یاد کرد و افزود : پیروی از رهنمودهای ایشان همواره کشور را از دسایس دشمنان رهانیده است.
وی گفت : مقام معظم رهبری فرزند خلف امام خمینی (ره) است و منش امام راحل و جهان بینی رهبر معظم انقلاب همواره جمهوری اسلامی را از گزند استکبار جهانی حفظ کرده است.
خطیب جمعه ساری به پرهیز از دوقطبی شدن کشور تاکید کرد و گفت : همه ما با پیروی از ولایت فقیه به صورت ید واحده در مقابل بدخواهان می ایستیم.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع) و با اشاره به اینکه تیغ تحجر و زور نفاق فرق نماد عدالت و بصیرت را شکافت ، گفت : اینک نیز نظام الهی در مقابل داعش که سنبل نفاق و تحجر است، قرار گرفته است.
او از آمریکا و آل سعود به عنوان داعش کبیر یاد کرد و افزود : با وجود رهبری عادل و خردمند، هرگز فریب سخنان دروغین جهان خواران را نمی خوریم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مازندران از شرکت گسترده مردم در مراسم احیا و شب های قدر قدردانی کرد و گفت : به رغم تلاش دشمنان در گمراهی جوانان، آنان 85 درصد شرکت کنندگان شب های قدر و دیگر مراسم عبادی سیاسی را تشکیل می دهند.
عضو خبرگان رهبری روز قدس را نیز روز مانور دینی و قدرت نمایی مسلمین جهان دانست و از عموم مردم خواست تا با شرکت در این آیین سرنوشت ساز بار دیگر موجبات شکست استکبار و صهیونیسم را فراهم کنند.
وی با اشاره به سالروز شهادت دکتر چمران و روز 'بسیج اساتید' گفت: پس از گذشت بیش از 30سال از شهادت آن دانشمند فرزانه هنوز دانش آموختگان رشته تحصیلی او اندک هستند و استادان و مدرسان همواره از دانش وی بهره می برند.
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.