به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرماهشهر در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با تسلیت سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب و گرامی داشت قیام 15 خرداد، اظهار داشت:پس از رحلت امام خمینی در 14 خرداد سال 68، بلافاصله مجلس خبرگان با درایت خاص و در کمترین زمان ممکن، آیت الله خامنه ای را به عنوان رهبر انتخاب کرد این انتخاب بسیار هوشمندانه بود.
وی افزود: امام خامنه ای در ابتدا از پذیرش مسولیت رهبری ممانعت می کردند، اما با توجه به تکلیفی که بر عهده داشتند، چاره ای جز پذیرش مسولیت نداشتند که وجود ایشان پس از رحلت امام، نعمتی از سوی خداوند متعال برای ملت ایران بود.
امام جمعه بندرماهشهر در ادامه سخنانش با تبیین ویژگی های اخلاقی امام خمینی (ره) گفت: در شرایطی که شرق و غرب برای شکست انقلاب اسلامی مردم ایران متحد شده بودند تنها وجود یک انسان مجاهد، خودساخته و یک عارف بزرگ به کمک مردم می توانست کشور را اداره کند و مانع از شکست انقلاب شود.
حجت الاسلام غبیشاوی ادامه داد: پس از رحلت امام خمینی، رهبر معظم انقلاب با ادامه راه این مرد شجاع که یک خط مشی اسلامی، دینی و انقلابی است کشور را به نحو شایسته مدیریت کرد و نسل کنونی و آینده نیز باید در همین راستا قدم بردارند چرا که تنها با حرکت کردن در مسیر و چارچوب حضرت امام قطعا پیروز می شویم.
خطیب جمعه بندرماهشهر با انتقاد از سرپیچی برخی افراد از سیاست ها و خط مشی امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: برخی با توجیهات خود سعی در سرپیچی از سیاست های خارجی و داخلی و موضع گیری های انقلابی حضرت امام هستند که در این صورت همگان آسیب می بینند.
وی ادامه داد: اگر امروز صاحب عزت، امنیت و استقلال هستیم همه مرهون مجاهدت های حضرت امام و البته شهادت شهیدان و صبوری خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و بدون شک مشکلات موجود در عرصه های مختلف کشور مربوط به نداشتن مدیریت صحیح است.
امام جمعه بندرماهشهراضافه کرد: ما به نصایح پدرانه مقام معظم رهبری عمل نمی کنیم، به طور مثال در بحث اقتصاد مقاومتی اگر توصیه های رهبر معظم انقلاب را در دستور کار خود قرار می دادیم، در عرصه اقتصادی شرایط بهتری داشتیم.
خطیب جمعه بندرماهشهر در پایان سخنانش همچنین با انتقاد از قطعی مکرر آب در ماهشهر،گفت: قطعی مکرر آب در ماه مبارک رمضان مشکلات جدی بسیاری برای مردم این منطقه ایجاد کرده است اما با توجه به صحبت های اخیر انجام شده با مسوولان آبفا مشکل آب تقریبا صدردرصد رفع شده است وقول مساعدی به قطع نشدن مجدد آب داده شد، شهروندان نیز در صورت بروز هرگونه مشکل می توانند بلافاصله به اداره آبفا اطلاع دهند که در سریع ترین زمان پیگیری می شود.
6125 خبرنگار:آمنه محتشمی ** انتشار:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.