امام جمعه موقت تبریز با اشاره به خدمات شایسته‌ی آیت‌الله شبستری گفت: این عالم در صیانت از آرمان‌های انقلاب و قدردانی از شهدا و همچنین در دفاع از نظام و انقلاب همواره خدمات تمام نشدنی در کارنامه‌ی خود دارند.
به گزارش ایسنا، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله سیدتقی آل‌هاشم در آیین بدرقه‌ی مردمی آیت‌الله شبستری در فرودگاه شهیدمدنی تبریز، اظهار کرد: وجود این عالم بزرگ از نعمات بزرگ الهی است و هر کجا که حضور داشته باشند از وجودشان استفاده می‌کنیم.
وی ادامه داد: آیت الله شبستری در راستای محقق کردن اهداف و منویات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری جدیت فراوان داشته و همواره به علما، انقلاب، شهدا، استان و کشور خدمات داده و در راستای تعالی مردم تلاش بسیاری کرده و می‌کنند.
وی گفت: برای سلامتی‌شان همواره دعا کرده و قدردان خدمات این عالم بزرگ هستیم، آیت‌الله شبستری در امانت‌داری، صداقت، رفتار، حرکات و به ویژه در صیانت از آرمان‌های انقلاب و قدردانی از شهدا و همچنین در دفاع از نظام و انقلاب همواره خدمات تمام نشدنی در کارنامه‌ی خود دارند.
امام جمعه موقت تبریز با اشاره به خدمات، رهنمودها و اقدامات شایسته‌ی آیت‌الله شبستری در استان، خاطرنشان کرد: برجسته‌ترین اقدام این عالم بزرگ، توسعه‌ی مصلی حضرت امام(ره) است که به تنهایی در بیان ارزشمندی خدمات ایشان کفایت می‌کند، اقدامات دیگر آیت‌الله شبستری نیز برای همه عیان است. 
وی افزود: امیدواریم خداوند متعال، این عالم بزرگ را برای اسلام و مسلمین حفظ کند.
پدر شهیدان آذرآبادی حق نیز در این مراسم، اظهار کرد: بنده پدر سه شهید هستم و در راه انقلاب و خدا شهید داده‌ام و افتخار می‌کنم.
وی اضافه کرد: ما به وجود سایه‌ی مردانی چون آیت‌الله شبستری در استان افتخار می‌کنیم، این عالم ربانی با حضور خود در آذربایجان تقوا، معلومات، تقیه و معنویات را توسعه داد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.