به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی اصغر امینی سه شنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد ارتحال حضرت امام (ره) و شهدای 15 خرداد بردسکن، گفت: اینکه امسال با توجه به ماه مبارک رمضان کاروان های شهرستانی به مرقد مطهر امام اعزام نمی شوند نباید از شکوه آیین های سالگرد حضرت امام بکاهد.
وی حضور گسترده مردم در مراسم 14 و 15 خرداد را تجلی پیوند عمیق ملت با ولایت خواند و افزود: برپایی مراسمی در شان امام در شهرستان ها می تواند سیلی محکمی به گوش بدخواهان امام و کسانی باشد که می خواهند خط امام کمرنگ شود.
حجت الاسلام امینی اظهار داشت: اگر چه امام در بین ما نیست اما امروز جانشین برحق ایشان ادامه دهنده راه و خط امام (ره) هستند و توانسته اند کشتی انقلاب را به خوبی مدیریت و سکانداری کنند.
وی به خلق حماسه ماندگار مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اشاره کرد و گفت: مدیریت مقام معظم رهبری و توصیه مراجع تقلید در انتخابات، مردم را به پای صندوق های رای کشاند و این حماسه زیبا و ماندگار خلق شد.
امام جمعه بردسکن افزود: خوشبختانه با مدیریت مطلوب مجریان انتخابات و هیات های اجرایی و نظارت، هیچ تخلف انتخاباتی در این شهرستان روی نداد که جای تقدیر از نماینده عالی دولت در شهرستان دارد.
فرماندار بردسکن نیز در این نشست گفت: امام خمینی (ره) به پشتوانه ملت انقلاب اسلامی را رقم زد و آنچه انقلاب اسلامی دارد مرهون و مدیون مجاهدات امام راحل است.
فرماندار بردسکن با بیان اینکه امام خمینی (ره) متعلق به همه است، گفت: امروز همه نسل ها خود را وامدار امام می دانند و می طلبد اندیشه ها و تفکرات حضرت امام برای نسل های جدید تبیین شود.
علی نیا با اشاره به اینکه مردم امام را دوست داشتند، گفت: پس از ارتحال آن بزرگوار، با اقدام به موقع مجلس خبرگان رهبری در سال 68 در کوتاه ترین زمان ممکن جانشینی برحق برای ایشان برگزیده شدند که کار بسیار ارزشمندی بود.
فرماندار بردسکن ولایت را بالاترین نعمت در کشور دانست و گفت: با گذشت 28 سال از ارتحال امام (ره)، مقام معظم رهبری همان خط و مشی امام را ادامه داده و کشتی انقلاب را از همه بحران ها عبور داده اند.
علی نیا، حجت الاسلام مروجی نسب را به عنوان مسئول ستاد بیست و هشتمین سالگرد امام (ه) در بردسکن معرفی و تاکید کرد: برنامه های سالگرد امام باید از حالت اداری خارج و مردم را در هرچه بهتر برگزار شدن آن وارد میدان کرد.
وی مشارکت 84 درصدی مردم بردسکن در انتخابات 29 اردیبهشت ماه را نشانه ولایت پذیری آنها خواند و گفت: مردم بردسکن در مراسم 14 و 15 خرداد نیز با حضور خود، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب خواهند زد.
برگزاری محفل انس با قرآن، برپایی نمایشگاهی با عنوان معرفی سیره شخصیتی حضرت امام و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی با نام امام روح الله از مهمترین برنامه هایی است که به مناسبت سالگرد ارتحال امام در بردسکن برگزار می شود.
شهرستان 76 هزار نفری بردسکن در 273 کیلومتری مشهد واقع است.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
ن/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.