به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن روز پاسدار خاطرنشان کرد: ارزش پاسداری آنقدر مهم است که حضرت امام فرمودند ای کاش من هم پاسدار بودم، وظیفه حفظ و پاسداری از نظام اسلامی برعهده پاسداران است.
وی بیان کرد: حفظ و حراست از تمامیت ارضی و مبانی انقلاب وظیفه مهم و مقدسی است.
امام جمعه ایرانشهر با اشاره به نامگذاری سال 1396 به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال گفت: مقام معظم رهبری بسیار مدبرانه این عنوان را برای سال 96 انتخاب کردند چرا که حقیقتا نقطه ضعف ما در اقتصاد است و اگر در زمینه اقتصاد همت و برنامه‌ریزی نشود کشور با بحران های بیشتری رو به رو خواهد شد.
حجت الاسم ابطحی گفت: مقام معظم رهبری به مناسبت روز مبعث به نامزدهای ریاست جمهوری تاکید کردند که برای رفع مشکلات اقتصادی نگاهتان به داخل باشد نه به بیگانگان.
وی با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم گفت: فرهنگیان از جمله قشری هستند که در تربیت نسل جوان نقش بسزایی دارند و دولت جدیدی که می آید باید بداند که فرهنگیان و امر آموزش پرورش را باید در متن برنامه‌های خود قرار دهد و نگاه ویژه ای به فرهنگیان داشته باشد چرا که کودکان و نو نهالان به عنوان آینده سازان سرزمین ایران به دست آنان تربیت می‌شوند.
اما جمعه ایرانشهر ضمن محکوم کردن حرکت تروریستی میرجاوه از مسئولان امنیتی خواست تا با عوامل این جنایت به شدت برخورد کنند.
7314 **6081 خبرنگار: محمد هادی** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.