به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ حجت الاسلام علی خاتمی در دومین جلسه شورای اداری استان، امام خمینی (ره) را عامل عزت، هویت و سربلندی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: مردمی بودن مدیران، نشان دهنده صداقت در رفتار و عملکرد آن هاست.
وی یادآورشد: مدیران و مسئولان نظام باید ضمن حفظ جایگاه و شان اداری خود، در میان مردم حضور داشته باشند و در دسترس مردم قرار گیرند؛ چرا که حکومت جمهوری اسلامی ایران، حکومت و مدیریتی مردم سالارانه است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تسخیر دل‌ها را موجب ماندگاری در بین مردم عنوان کرد و گفت: مسئولان و مدیران کشور باید برای مردم صادقانه تلاش کنند تا در دل مردم ماندگار شوند.
حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه تمامی انسان ها از پیامبران تا انسان های عادی همگی در معرض امتحان الهی قرار دارند، افزود: مدیران باید همواره به یاد داشته باشند که ایام کوتاه و گذرای مدیریت و مسئولیت آنان، عرصه آزمون الهی است و هیچ‌کدام از عناوین و موقعیت ها ماندگار نخواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: تمامی انسان ها هم در دادگاه تاریخ از سوی افکار عمومی و مردم و هم در دادگاه عدل الهی مورد قضاوت قرار خواهند گرفت و رفتار، عملکرد و مواضع و اقداماتشان به دقت مورد بررسی و نظارت خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان مسئولیت مدیران اجرایی کشور در قبال مردم را بسیار سنگین و مهم توصیف و اظهار کرد: امام علی(ع) در فرمایشات خود این مسئولیت ها، ریاست ها و مدیریت ها را میدان مسابقه و امتحان دانسته اند و همچنین قرآن کریم نیز این مدیریت ها را مسئولیت های مقطعی و دوره ای توصیف کرده است.
وی به بیان تاکیدات رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآور شد: ائمه جمعه به عنوان سربازان نظام و ولایت، بدون هیچگونه وابستگی و تمایل جناحی، در خط ولی امر مسلمین قرار دارند و فارغ از خطوط جناحی و تشریفات، باید همواره در میان آحاد مردم حضور داشته باشند.
دریافت و انتشار: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.