آیت الله محمدرضا ناصری یزدی روز یکشنبه در جمع طلاب مدارس علمیه استان افزود: انبیای الهی جان خود را در مسیر اسلام، حق و حقیقت فدا کردند و شهیدان ما نیز در راستای تحکیم دین و ارزش های الهی از همه چیز خود گذشتند.
وی ادامه داد: اهداف و آرمان های انقلاب، همان هدف های متعالی انبیای الهی است و باید از فرصت ihd دهه فجر برای معرفی ثمرات معنوی و برکات نظام در بخش های مختلف به مردم و به خصوص جوانان استفاده شود.
امام جمعه یزد تصریح کرد: هدایت بشر و نهادینه کردن حاکمیت دین خدا در روی زمین از مهم ترین هدف های ائمه اطهار (ع) در طول تاریخ بود و امروز نظام ما در سایه ولایت فقیه در همان مسیر روشن به فعالیت های خود ادامه می دهد.
ناصری یزدی یادآور شد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) برای تحقق اهداف انبیای الهی و در راه نورانی امام حسین (ع) در مبارزه علیه رژیم ستم شاهی مخلصانه فعالیت کردند و باید همچنان برای تداوم نظام تلاش جدی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تصریح کرد: روحانیان و مبلغان دینی باید در طول سال و دهه فجر انقلاب اسلامی نسبت به معرفی ثمرات نظام و به خصوص ویژگی های شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی بیشتر اقدام کنند.
ناصری یزدی یادآور شد: حضور مردم در صحنه و ولایتمداری آنها موجب شکست توطئه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در 40سال اخیر شده است و باید همچنان این روحیه و اقتدار توسط مردم و مسوولان حفظ شود.
استان یزد دارای 20 حوزه علمیه و افزون بر سه هزار طلبه است .
به مناسبت دهه فجر تا 22 بهمن امسال افزون بر هفت هزار برنامه در استان اجرا می شود.
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.