به گزارش ایرنا، سیدموسی خادمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان که در بیت نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، افزود: باید موفقیت ها و ناکامی ها بررسی شوند، از این رو دهه فجر نباید به مراسم سطحی تبدیل و به تعمیق ارزشهای انقلاب منجر شود.
به گفته وی پدیده های اجتماعی چند علتی هستند و انقلاب اسلامی هم دلایل فراوانی داشته اما در همه نظریه های در مورد انقلاب اسلامی به نقش امام (ره) اشاره شده و باید گفت، امام با نگاه راهبردی خویش انقلاب را طراحی کرد و این کار بزرگی بود که اگر رهبری موفق در انقلاب نبود، به نتبجه نمی رسید.
وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی که امام راحل ارائه داد، یک مدل جدید حکمرانی بود و در میان لیبرالی و سوسیالیستی، جمهوری اسلامی متولد شد، مدلی که بر مبنای احکام اسلام و متکی بر آرای مردم است.
خادمی افزود: البته این نظام هنوز برای تکامل زمان نیاز دارد زیرا که علی رغم توفیقات فراوان مخصوصا در حوزه اقتصاد، باید در این زمنیه تلاش بیشتری صورت گیرد زیرا، اقتصاد ملموسترین نقطه حکومت است اما در آن ضعف داریم و تنها با اقتصاد مقاومتی می توانیم رفاه اشتغال و فقر زدایی را حل کرد..
وی اظهار داشت: دولت دوازدهم برنامه فقرزدایی و اشتغال زدایی را بعنوان مسیر اصلی خود قرار داده که امیدواریم امسال باهمکاری مجلس در این مسیر موفق باشد.
وی افزود: امیدوارم در استان هم بتوانیم اهداف انقلاب را با همکاری همه مردم و مسئولان پیاده کنیم.
خادمی در ادامه گفت: در دهه فجر امسال یکهزارو 765 طرح با اعتبار 15 هزار و 980 میلیون ریال از منابع دولتی و خصوصی در استان لرستان بهره برداری و کلنگ زنی می شوند.
/6060/7264
خبرنگار:بهزاد سلاحورزی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.