به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا عصر پنجشنبه در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد آیت الله زرندی که در سرسرای شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد گفت: متاسفانه در بازار تبلیغات و مناظره ها مسائلی مطرح می شود که مردم را ناامید می کند.
وی اظهار کرد: در برنامه های تبلیغاتی و مناظره ها وعده های دروغین به مردم می دهند که حتی صدای مراجع تقلید را نیز در آورده است.
قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: وقتی مطرح می شود 96 درصد مردم در فقر هستند و چهار درصد منابع را غارت کرده اند، توهین به مردم است اگر چنین باشد امثال ما در این مدت چکار کرده ایم، این موضوع حتی امنیت ملی را مخدوش می کند.
وی با بیان اینکه ایران آزمایشگاه نیست و انقلاب اسلامی مراحل آزمون و خطا را پشت سر گذاشته است گفت: باید در 29 اردیبهشت ماه شخصی را انتخاب کنیم که از تجربه کافی برای اداره کشور برخوردار باشد و ایران اسلامی را به موفقیت برساند.
وی با بیان اینکه امنیت جمهوری اسلامی مدیون جانفشانی های یک ملت بزرگ و خون شهداست، افزود: در 29اردیبهشت ماه برای انتخابات ریاست جمهوری پای صندوق های رای خواهیم رفت و مسئول اجرای قانون اساسی را انتخاب خواهیم کرد.
منتجب نیا گفت: در زمان روی کار آمدن این دولت اجماع جهانی علیه ایران تشکیل شده بود اما به لطف خداوند سایه جنگ از سر ایران دور شده است.
وی ادامه داد: رشد اقتصادی، تقویت بنیه های اقتصادی، افزایش صادرات غیرنفتی، ایجاد روحیه نشاط و برادری در کشور و باز کردن فضای سیاسی در کشور از ویژگی های بارز دولت یازدهم است.
قائم مقام حزب اعتماد ملی، بالا بردن عزت ایران در جهان را از دیگر ویژگی های مهم دولت یازدهم دانست و گفت: باید دولت را تحسین کنیم که دست مدیران فاسد را از حقوق های نجومی کوتاه کرد.
منتجب نیا یادآور شد: پیش از این 10 میلیون تن گندم کشور وارد می شد اما امروز در تولید گندم خودکفا شده ایم و حتی در تولید بنزین نیز به خودکفایی نزدیک شده ایم.
وی به اجرای طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت: اجرای طرح تحول سلامت توانست درمان را برای مردم به ویژه مردم محروم در دسترس قرار دهد.
قائم مقام حزب اعتماد ملی افزود: دولت یازدهم خود را موظف به تکمیل پروژه های دولت قبل دانست و توانست بسیاری از پروژه های نیمه کاره را به اتمام برساند.
وی در ادامه آیت الله زرندی را یکی از علمای صالح دانست و گفت: آیت الله زرندی مردم دار و متواضع بود و 50 سال در کرمانشاه خدمت کرد.
قائم مقام‌ حزب اعتماد ملی با بیان اینکه آیت الله زرندی مورد بی مهری قرار گرفت، افزود: تحمل بی مهری ها و صبر و شکیبایی یکی از ویژگی های بارز آیت الله زرندی بود.
آیت الله زرندی در سال 1363 با حکم امام (ره) به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه منصوب شد و تا سال 1386 عهده دار این مسئولیت بود.
وی در دوره های اول، سوم و چهارم نیز نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری بود.
آیت الله زرندی پنجم خرداد 93 بر اثر عارضه قلبی در سن 82 سالگی درگذشت.
خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
7445/8066 /6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.