به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ولی عادلی صبح چهارشنبه در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در مصلای امام خمینی (ره) رشت، گفت: امروز و به صورت همزمان ۵۰ هزار بسته کمک معیشتی در قالب این رزمایش در استان گیلان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه نحوه توزیع این بسته با محوریت مساجد انجام خواهد شد، گفت: این بسته با مشارکت خیران، مردم و نهادهای انقلابی در این امر خداپسندانه تهیه و امروز به صورت همزمان در سراسر استان توزیع می‌شود.

سخنگوی ستاد رزمایش مواسات در گیلان با اشاره به اینکه از این تعداد هشت هزار بسته به نیت هشت هزار شهید استان گیلان در شهر رشت مرکز استان توزیع می‌شود، گفت: ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها شامل گوشت، مرغ، حبوبات، برنج، ماکارونی و سایر اقلام مورد نیاز خانوارها است، تصریح کرد: در مجموع برای تهیه ۵۰ هزار بسته کمک معیشتی ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

حجت الاسلام عادلی با اشاره به این رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به دستور رهبر معظم انقلاب برای کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا انجام می‌شود، گفت: توزیع بسته‌های حمایتی تا پایان عید فطر ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: خیران گیلانی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ستاد رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه شامل شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۰۶۵۰۸ و یا شماره حساب ۰۱۱۳۵۴۵۰۱۲۰۰۳ بانک ملی میدان فرهنگ رشت اهدا کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.