به گزارش ایرنا نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عصر دوشنبه در رزمایش سراسری کمک مومنانه و آغاز توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمند در سطح استان در جمع خبرنگاران در محل سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اظهار داشت: پس از فرمان رهبر معظم انقلاب در نیمه ماه شعبان مبنی بر تشکیل قرارگاه و رزمایش مومنانه ، استان خوزستان به برکت تلاش های سپاه ولیعصر (عج) کمک به نیازمندان را در دستور کار قرار داده است .

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد افزود: برخی از مردم استان به عنوان جامعه هدف شناسایی شده اند که جمعیتی حدود یک میلیون نفر را شامل می شوند ؛ اکنون ۵۰۰ هزار بسته برای کمک به این افراد نیازمند پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان نیز در این رزمایش گفت: نخستین مرحله رزمایش مواسات و کمک های مومنانه امروز با حضور تمامی حوزه های مقاومت بسیج استان خوزستان آغاز شد و در حال حاضر ۳۱ هزار بسته برای توزیع در مناطق پیش بینی شده است .

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: این اقلام به همت مردم خیر استان جمع آوری شده و امید است این چرخه حمایتی با حضور نهادها، دستگاه ها و خیران استان تداوم داشته باشد .

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: در آستانه ماه رمضان انتظار می رود مردم نذرهای خود را در این مسیر اهدا کنند تا بتوانیم برای مقابله با این ویروس نامیمون ،بخشی از آلام نیازمندان را کاهش دهیم .
وی بیان کرد: فرهنگ ایثارگری و مجاهدت در این روزها در جامعه ما نهادینه شده‌ و امید است با این فرهنگ تعالی بتوانیم از این میدان سخت با موفقیت خارج شویم .

به گزارش ایرنا موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی ، آموزشی ، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است.ویروس کرونا یا کووید ۱۹ اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر۹۸) در شهر ووهان چین گزارش شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.