به گزارش روز شنبه روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران ، حجت اسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی  در دیدار جوانان عضو کارگروه گام دوم انقلاب و جامعه روحانیت شهرستان گلوگاه با قدردانی از احساس مسئولیت و دردمندی در خصوص مشکلات شرقی ترین منطقه استان ، افزود : این کارگروه با هماهنگی ائمه جمعه شهرستان‌ها شکل گرفته است.

وی گفت : در گام دوم انقلاب ابتدا باید وضعیت کنونی هر شهرستان مشخص شود و همه دغدغه ها طبق آمار و به صورت کارشناسی بیان به دست آید و  اگر این روند را دنبال شود ، اشکالات مشخص و رفع آن با برنامه ریزی جدی محقق می شود.

امام جمعه ساری افزود : قصد داریم با نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مازندران نیز ارتباط مداوم داشته باشیم و از همه ظرفیت آن‌ها نیز استفاده کنیم و چنین جلسات تخصصی نیز در هر شهرستان به صورت جداگانه برگزار می شود. 

محمدی لائینی گفت : مشکلات و نیازمندی شهرستان گلوگاه بویژه  جمعیت روستای " دکل بندان" که وضعیت شغلی خطرناکی دارند باید به صورت جدی و در یک مبحث جدا بررسی شود ، امیدواریم در خصوص این جمعیت آمار درست و مستندی داده شود تا بتوانیم مشکلات را کم کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : در این کار گروه‌ههای تخصصی باید همه ظرفیت‌ها ، فرصت‌ها و تهدیدات مشخص شود تا با برنامه‌ریزی های دقیق به ترتیب ، مشکلات موجود کم شود.

مازندران ۲۲شهرستان با حدود سه میلیون ۳۰۰هزار نفر جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.