آیت الله سیدمرتضی محمودی روز شنبه به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان با صدور پیامی گفت: ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن است که انسان را بیش از گذشته به خداوند نزدیک می‌کند.


وی افزود: این ماه عزیز علاوه بر این که فرصتی برای راز و نیاز با خداوند متعال است، شرایط را برای یادآوری مشکلات نیازمندان با تحمل گرسنگی و تشنگی فراهم می‌کند از این روز، این ماه فرصت مغتنمی برای همدلی مؤمنانه با نیازمندان به ویژه کسانی است که به واسطه شیوع ویروس کرونا، با مشکلات عدیده اقصادی مواجه شده‌اند.


نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین افزود: امروز به دلیل شیوع ویروس کرونا، بسیاری از افراد در جامعه دچار خسارت و ضرر و زیان شده‌اند از این رو، تمامی افرادی که از تمکن مالی مناسب برخوردارند موظفند تا با دستگیری ازنیازمندان، شرایط را برای عبور آنان از این بحران فراهم کنند.


آیت الله محمودی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مواسات و همدلی مؤمنانه با نیازمندان گفت: امروز با همراهی و همدلی مسئولان و خیرین نیک اندیش، بسته‌های غذایی تهیه و به دست نیازمندان رسیده است و لازم است که این کمک‌های انسان‌دوستانه تا ریشه کنی این بیماری، استمرار داشته باشد.


شهرستان ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.


بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت و درمان، تا کنون ۸۹ هزار و ۳۲۸ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، ۵۶۵۰ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان باختند و ۶۸ هزار و ۱۹۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.