به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان عصر سه شنبه در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته کارگر در رشت با تأکید بر لزوم حمایت دولت‌ها از جامعه کارگری، اظهار کرد: بخشی از جامعه نیازمند کار هستند و در این راستا نیز دولت‌ها باید حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا آسیب‌های بسیاری از بخش‌های جامعه به ویژه جامعه کارگری وارد کرده است، گفت: وزارت تعاون باید به امور کارگران رسیدگی کرده و نیازهای آنها را برطرف کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بخشی از مشکلات موجود در کشور به واسطه تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی است، افزود: البته نباید تلاش دولت به رغم وجود همه مشکلات و نقدهایی که به آن وارد است را برای برطرف کردن نادیده گرفت.

وی با اشاره به راه اندازی کسب و کارهای جدید در سال رونق تولید و لزوم استمرار در تقویت این فعالیت‌ها برای رسیدن به نقطه ایده آل، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را با عنوان سال «جهش تولید» نامگذاری کرده و باید شرایط لازم برای این موضوع در استان فراهم شود.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر اینکه باید مردم را مولد تربیت کنیم، افزود: برای رسیدن به این نقطه باید از ظرفیت دانشگاه‌ها استفاده کرده و در مسیر کارآفرینی گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مسئولان همواره باید در کنار جامعه کارگری باشند، تصریح کرد: متولیان در سال «جهش تولید» کارآفرینی و تولید را به مردم آموزش دهند.

۲۰ هزار گیلانی مشمول بیمه بیکاری ناشی از ویروس کرونا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان نیز در این دیدار با اشاره به آسیب‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا به واحدهای تولیدی استان، اظهار کرد: ۲۰ هزار گیلانی مشمول بیمه بیکاری ناشی از شیوع ویروس کرونا شدند.

عباس علیزاده با بیان اینکه در سال گذشته ۶۷۹ کارگر نخبه و مبتکر گیلان شناسایی شده است، افزود: سال گذشته تعداد ۵۰ کارگاه آموزشی در استان گیلان برگزار شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.