سیدجلال سید محمدی روز دوشنبه در چهاردهمین جلسه پیشگیری از ویروس کرونا در ادامه به تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این شهرستان اشاره و تصریح کرد : با شروع این طرح شاهد کاهش بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان امام خمینی صومعه سرا بوده ایم .
وی از مسدود بودن تمامی راههای ورودی به مناطق گردشگری خبر داد و افزود: تمامی مراکز گردشگری و مناطق هدف تفریحی و سیاحتی در روستاهای مختلف شهرستان تعطیل وتوسط ایست بازرسی های ایجاد شده در ورودی روستاها از ورود گردشگر جلوگیری و رانندگان خودروهای مختلف جریمه و ماشین ها توقیف خواهند شد.
فرماندار صومعه سرا افزود: با توجه به دستور العمل جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ۸ فروردین، علاوه بر کنترل ورودی های شهر وتوقیف و جریمه ماشین ها بازار و مغازه های غیر خدماتی تعطیل و تاکنون ۲۰ واحد صنفی متخلف در راستای اجرای این طرح پلمب شده اند .
فرماندار صومعه سرا در ادامه از ضدعفونی تمامی روستاهای سه بخش شهرستان صومعه سرا توسط تیپ۲۱۶ زرهی ارتش ضد عفونی خبر داد و افزود: نیروهای سپاه و ارتش و آتش نشانی از ابتدای شیوع ویروس در تهیه ماسک و گندزدایی در شهرستان صومعه سرا اقدامات قابل تقدیر و موثر در مبازره با ویروس کرونا داشته اند .
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.