به گزارش روز جمعه روابط عمومی شهرداری منطقه۲، رسول کشت پور افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیامدهای اجتماعی ناشی از آن، مشارکت همه نهادهای تاثیر گذار برای عبور از این بحران  را می طلبد.

شهردار منطقه ۲ تهران  با اشاره به اینکه مدیریت شهری خود را نسبت به حفاظت از سلامت شهروندان مسئول دانسته و از همه ظرفیت ها در این زمینه استفاده می کند، اظهار داشت: توجه به سلامت کادر درمانی بیمارستان ها که با از خودگذشتگی در حفاظت از جان مردم خدمت می کنند یکی از مباحث قابل اهمیت است و مدیریت منطقه در راستای مسولیت اجتماعی خود نسبت به این افراد، حمایت از سلامت جسمی و روانی آنها را در دستور کار قرار داد.

کشت پور با اشاره به اهدا اقلام و تجهیزات بهداشتی ضروری و بسته های فرهنگی و پذیرایی به بیمارستان های فعال در حوزه خدمات رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا افزود: تهیه و اهدای  ۱۲۰ عدد لباس ایزوله، ۷۰ بسته ماسک، ۶۰ عدد شیلد تخصصی به بیمازستان حضرت رسول اکرم (ص) و همچنین اهدای ۳ هزار لیتر  محلول ضد عفونی همراه با تجهیزاتی از قبیل ماسک، گان و شیلد به بیمارستان میلاد از جمله اقدامات حمایتی شهرداری منطقه۲ است که به منظور حفاظت از سلامت کادر درمانی انجام شد.

وی در ادامه به تجهیز و آمادسازی یکی از ساختمان های همراه سرای بیمار منطقه۲  جهت  استراحت مدافعان سلامت  اشاره و خاطرنشان کرد: این ساختمان به لحاظ مجاورت با بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) در اختیار کادر درمانی این مرکز قرار گرفت.

این مسئول افزود: به منظور تقدیر از زحمات و فداکاری کادر درمانی و حافظان سلامت جامعه، همزمان با آغاز سال نو،   سفره های هفت سین، بیش از ۳هزار بسته  فرهنگی و پذیرایی و تاج گل با مشارکت خیرین تهیه و اهدا شد.

به گفته شهردار منطقه۲ بیمارستان های حضرت رسول اکرم(ص)، مدرس، میلاد و لقمان از جمله مراکز درمانی بهره مند از این طرح حمایتی هستند.

تاکنون ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۴۴ بیمار دیگر تعداد کل موارد فوت به ۲۳۷۸ نفر رسید، ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.