این روزها گروه های جهادی با همراهی و همبستگی در حال تولید ماسک بهداشتی ، تهیه میوه ، گان و ضدعفونی در سطح شهر و روستاها هستند تا با اراده و توان خود  این بار هم دشمن ناشناخته را به زانو  در آورده و سلامتی را به کشور بازگردانند.

یکی از نیروی جهادی شهید محمد بلباسی از شهرستان قائمشهر روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : به منظور مقابله با ویروس کرونا در حال تهیه آب هویج و ماسک بهداشتی هستیم تا در بین کادر درمانی و بیماران توزیع کنیم .

اصغر سیفی با اعلام اینکه در مرحله اول به میزان ۳۰۰ لیوان آب هویج تهیه و در بین کادر درمانی و بیماران کرونایی بیمارستان رازی قائمشهر توزیع شده است ، گفت که هم اکنون ۵ تن هویج تازه از دزفول دریافت کرده ایم و به زودی با تهیه آب هویج این میوه را در بین کادر درمانی و بیماران کرونایی بیمارستان های رازی و ولیعصر قائمشهر توزیع خواهیم کرد .

وی با اشاره به اینکه نیروهای جهادی قرارگاه شهید سلیمانی هر روز در حال ضدعفونی شهر و روستاهای سطح شهرستان قائمشهر هستند ، افزود : به منظور مقابله با ویروس کرونا ، گروه های جهادی متشکل از خواهران و برادران در سه شیفت در حسینیه ثارالله قائمشهر در حال تهیه و تولید ماسک بهداشتی هستند .

سیفی با بیان اینکه روزانه حدود ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار ماسک بهداشتی تولید می شود ، گفت که گان بهداشتی برای کادر درمانی هم توسط موسسه آفاق در حال تولید است .

فرمانده پایگاه ترک محله شهرستان قائمشهر نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، گفت: با توجه به نیاز ماسک در این روزهای حساس شیوع ویروس کرونا ، برادران و خواهران در پایگاه های کوی کشاورزی و ترک محله در حال تهیه و دوخت ماسک بهداشتی هستند .

محمد عاقلی با اعلام اینکه حدود ۲۰ نفر از برادران و خواهران در حال دوخت ماسک بهداشتی هستند ، گفت : تاکنون حدود ۲ هزار ماسک بهداشتی تولید شده است .

وی با بیان اینکه در مرحله اول پنج هزار ماسک بهداشتی تولید و در بین محلات ، اقشار کم در آمد جامعه و مراکز بهداشتی توزیع خواهد شد ، افزود : به منظور مقابله با ویروس کرونا ، این تعداد ماسک بهداشتی به همراه محلول ضدعفونی کننده ، توزیع خواهد شد .

فرمانده پایگاه ترک محله قائمشهر در پایان در خصوص تامین پارچه ماسک بهداشتی گفت که تولید ماسک با مجوز از بهداشت در حال تولید است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.