سید حمزه محقق زاده روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: فعالیت های گروه های۱۶ گانه جهادی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه (قرارگاه ابراهیم هادی) از ۲۶ اسفند ۹۸ آغاز و هم اکنون در بخش های مختلف تا شکست کامل ویروس کرونا ادامه دارد.

وی با اشاره به تهیه هشت هزار عدد ماسک  از سوی این قرارگاه بیان کرد: در سطح ناحیه نیز ۱۹هزار عدد ماسک تولید و در همین مدت تاکنون ۱۶ هزار عدد ماسک در نقاط مختلف شهرستان توزیع شد.

محقق زاده آموزش هفت هزارو ۳۴۰ نفر از کسبه و مردم از سوی تیم های تخصصی با هماهنگی شبکه بهداشت را از اقدامات این قرارگاه در مقابله با شیوع ویروس کرونا اعلام کرد.

وی تصریح کرد: علاوه بر گندزدایی معابر عمومی شهرها و روستاها در طول ۲ هفته بیمارستان و  داروخانه شبانه روزی نیز بصورت مستمر ضد عفونی می شود.

محقق زاده تولید سه هزارو ۷۰ عدد شیلد محافظ، توزیع ۴۱۰ بسته معیشتی و ۹۰ بسته بهداشتی بین نیازمندان، راه اندازی پنج ایستگاه سلامت و تولید و توزیع۴۸۰جفت ساق بندهای محافظ بیمارستانی از دیگر اقدامات جهادی این گروه ها اعلام کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با اشاره به نقش مهم اطلاع رسانی و آگاهی دادن به جامعه گفت: ۲۱۰نفر در این شهرستان عملیات رسانه ای و تولید محتوای جنگ روانی را انجام می دهند.

محقق زاده مبلغ هزینه شده از سوی سپاه کهگیلویه برای مبارزه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را یک میلیاردو ۵۷۸ میلیون ریال اعلام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.