به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رشت با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز، اظهار کرد: مردم باید افرادی را انتخابات کنند که با شجاعت بتوانند در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کنند.

وی به حضور آگاهانه مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: در چهل و یک سال گذشته شاهد حضور پرشور و حماسی مردم در همه صحنه‌های حضور داشته‌اند.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به فضای رقابتی میان کاندیدا شاهد بودیم، تأکید کرد: از فردای اعلام نتایج باید با ایجاد فضای رفاقت و دوستی در راستای توسعه و حل مشکلات استان گام برداریم.

وی با تأکید بر لزوم حاکم شدن فضای دوستی در سطح استان، تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی باید کینه‌ها را کنار گذاشته و گفتمان دوستی را در پیش گیرند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به نزدیک ایام عید نوروز، ادامه داد: مسئولان باید نظارت دقیقی برای بر بازار و قیمت اقلام مورد نیاز مردم برای ایام عید را داشته باشند. بخشی از تورم‌های موجود در جامعه به واسطه وجود تحریم‌ها و ضعف در نظارت و مدیریت است.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم مراقبت مسئولان در زمینه گرانی‌ها، گفت: مردم در روستاها بیشتر تک محصولی هستند و مسئولان تلاش کنند آبروی مردم نزد خانواده‌های شأن حفظ شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.