فرماندار صومعه سرا در آیین افتتاح این برنامه گفت : این دهه فرصت مناسبی برای بیان فعالیت‌های دولتمردان به مردم است که در این زمینه فعالیت‌ها انجام شده را به اطلاع مردم می‌رسانیم .

سیدجلال سید محمدی اظهار داشت: این اقدامات عمرانی و توسعه‌ای که با وجود محدودیت‌های اعتباری و تحریم‌های ظالمانه دشمنان با تلاش دولت به سرانجام رسیده، برای آبادانی شهرستان کافی نیست و باید تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد.
وی تاکید کرد: مدیران شهرستان‌ با شناخت کامل از وضعیت عمرانی و اقتصادی منطقه و با برنامه‌ریزی و جذب منابع، مسیر توسعه شهرستان را هموارتر کنند.
سیدمحمدی اظهار داشت: توسعه عمرانی و بهبود زیرساخت‌ها در سایه امنیت پایدار به عنوان بزرگترین دستاورد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به برکت خون پاک شهیدان محقق شده که باید قدر دان این نعمت ها باشیم .
رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای دوگور در آیین افتتاح کارگاه صنایع چوب گفت : برای افتتاح این کارگاه ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است .

سلمان نصرت طلب اظهار داشت :به مناسبت دهه مبارک فجر ، نمایشگاه دستاوردهای بانوان با بیش از ۱۰ غرفه شامل صنایع دستی ، گل وگیاه ، سفال و معرق و چوب گشایش یافته که علاقمندان می توانتد تا پایان دهه فجر از آن در مرکز فنی و حرفه ای واحد خواهران بازدید کنند .
وی در ادامه افزود : پروژه مذکور توانسته است ۵ کار آموز را پس از آموزش در زمینه تولیدات صنایع چوبی مشغول به کار کند .
مدیر شبکه توزیع برق صومعه سرا در آیین افتتاح ۸۶ پروژه همزمان برق در روستای بیشه گاه ضیابر گفت : برای افتتاح این پروژه ها در بخش مرکزی صومعه سرا که شامل ۴۳ ترانس برق و ۱۷ ترانس افزایش قدرت و ۴۲ کیلومتر کابل خود نگهدار ۸ میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان اعتبار هزینه شده است .

سید محمود حسینی فر اظهار داشت: برای افتتاح پروژه برق در روستای بیشه گاه ضیابر ۲۶۰میلیون تومان اعتبار هزینه شده که بیش از ۱۲۰ خانوار در این روستا از آن بهره مند می شوند. حسین بالو مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا هم در افتتاح مرکز واحد مشاوره طرح ملی نماد گفت : برای افتتاح این مرکز مشاوره ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است تا پس از این دانش آموزان به توانند از خدمات مشاوره ای مختلف این مرکز بهره مند شوند .

وی افزود : شهر ستان صومعه سرا یکی از 10 نقطه اجرای طرح ملی نماد در گیلان است .
برگزاری میز خدمت در کسما از دیگر برنامه های امروز مسوولان شهرستان صومعه سرا بود که به مشارکت بسیج سازندگی سپاه و همراه با ویزیت رایگان به اجرا در آمد .
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزارنفر جمعیت با وسعتی حدود ۵۶۴کیلومتر مربع با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.