به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش میاندوآب روز یکشنبه در آیین گشایش این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه دانش آموزان 9 هنرستان این شهرستان از جمله هنرستان های طالقانی، استاد شهریار، فردوس، مطهری، هنرستان ضمیمه دبیرستان شهید مفتح للکلو و ضمیمه سرچنار به مدت چهار روز دستاوردهای مهارتی خود را در قالب 18 غرفه در معرض دید عموم قرار دادند.
بهروز تقی نژاد، هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشناسازی دانش آموزان مدارس با رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش عنوان کرد.
وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در راستای هدایت تحصیلی و آینده شغلی دانش آموزان، در طول برگزاری این نمایشگاه، دانش آموزان پایه نهم از آن بازدید می کنند.
وی گفت: در این نمایشگاه دانش آموزان دستاورد های خود را در رشته های مکانیک، الکتروتکنیک، الکترونیک، سخت افزار و نرم افزار رایانه، خدمات خودرو و تاسیسات به عرصه نمایش گذاشته اند.
مدیر آموزش و پرورش میاندوآب گفت: بومی سازی دانش، آشنایی دانش آموزان با توجه به نیاز فعلی بازار کار و ایجاد علاقه مندی برای دانش آموزان از جمله اهداف این نمایشگاه است.
تقی نژاد اظهار داشت: براساس منویات رهبری و تاکید رییس جمهوری، توسعه صنعت و راه اندازی رشته های فنی و حرفه ای و اهمیت ارتباط آنها با بازار کار از اولویت های کاری آموزش و پرورش است که با نگرش ملی فاصله بازارکار با علم و دانش تقویت می شود.
به گزارش ایرنا، در حاشیه این آیین از شماری از معلمان هنرستان های میاندوآب نیز با اهدای لوح سپاس توسط امام جمعه و فرماندار تجلیل به عمل آمد.
میاندوآب دارای بیش از 45 هزار نفر دانش آموز است که در 420 واحد آموزشی به تحصیل علم اشتغال دارند.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.