مهدی پارسا روز شنبه در حاشیه اختتامیه پنجمن جشنواره رسانه ای ابوذر در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: از تعداد آثار ارسالی به این جشنواره ، ۲۳ درصد در بخش گزارش ، ۲۱ درصد در بخش مصاحبه و ۱۴ درصد در بخش تیتر بود.

وی افزود: همچنین ۱۳ درصد از آثار ارایه شده در بخش یادداشت، ۱۰ درصد در بخش عکس ، ۱۱ درصد در بخش خبر ، چهار درصد در بخش سرمقاله و چهار درصد نیز در بخش تولیدات داخلی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی ادامه داد: در پایان این جشنواره نیز با رای داوران ، ۲۵ خبرنگار انتخاب و به عنوان برگزیدگان پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان معرفی شدند که در نهایت به منتخبین این جشنواره نیز جوایزی اهداء شد.

رئیس  سازمان بسیج رسانه گیلان به اهداف پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان اشاره و بیان کرد: این جشنواره با هدف توسعه و نهادینه کردن انقلاب اسلامی و بصیرت بخشیدن به مردم جامعه برگزار شد.

پارسا خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های مهم این دوره از جشنواره نیز، استفاده از تولیدات فاخر و ارزشمند داخلی و حمایت از آنان می باشد که با توجه به آثار ارسال شده و انتخاب آثار برگزیده ، کیفیت این دوره از جشنواره نسبت به دوره های گذشته از لحاظ کیفی بسیار بالاتر بود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.