رحمت صاحب عصر چهارشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: این روزها شاهد هستیم که هرکس به میزان توان خود به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی والامقام ابراز ارادت می‌کند که نمونه بارز آن حضور میلیونی اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع این سردار بزرگ بود.

وی افزود:  به پاس گرامیداشت مقام این سردار بزرگ و رشید اسلام، روز پنجشنبه در ۱۱۰ واحد صنفی در استان گیلان نان رایگان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه تعداد افراد مشارکت کننده در این طرح در حال افزایش است و در این راستا ، اصناف و بازاریان از جمله اقشاری هستند که همواره در میادین دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حضور چشمگیر داشتند.

وی بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی مناسب برای عموم اقشار جامعه است و این شهید والامقام نه فقط در حوزه نظامی ، بلکه در عرصه‌های خدمت به مردم نیز حضور مستمر و فعال داشتند و به همین دلیل این سردار در نزد همه اقشار مردم محبوبند.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه قدس گیلان با دعوت از جامعه هدف این قشر خاطرنشان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تمام عمر خود را وقف مردم کرد و ما نیز باید به پاس این مجاهدت‌ها، هرچه در توان داریم برای بزرگداشت مقام ایشان انجام دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.