گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به ایرنا، حاکی است، اسفندیار ضیائی افزود: برنامه 'با روح خدا، در ماه خدا ' عنوان ویژه ‌برنامه‌ های کانون پرورش فکری استان به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) است.
وی اظهار داشت: معرفی ابعاد مختلف شخصیتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و تبیین دیدگاه‌های دینی و سیاسی امام برای جامعه، به ویژه‌ کودکان و نوجوانان از اهداف برگزاری این ویژه‌ برنامه‌ ها است.
وی همزمانی بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان را فرصتی ارزشمند عنوان و خاطر نشان کرد: در این راستا فعالیت های مختلف فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی از سوی مربیان مراکز کانون پرورش فکری برای مخاطبان برگزار می شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با بیان این که اندیشه‌ های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره ساری و جاری است، تصریح کرد: امروز کودکان و نوجوانان ایران اسلامی بیش از هر چیز دیگر نیازمند آشنایی بیشتر با این اندیشه ‌ها هستند.
بر اساس آخرین آمار، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با بهره گیری از 31 مرکز فرهنگی هنری ثابت، چهار کتابخانه پستی، دو مرکز فراگیر و دو کتابخانه سیار روستایی، خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوان ارائه می دهد.
50 هزار کودک و نوجوانان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان هستند.
14 خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل است.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.