به گزارش ایرنا، محسن هاشمی روز چهارشنبه در مراسم تجدید میثاق مدیران شهرداری تهران با آرمان های امام راحل در حرم مطهر اظهار کرد: اعضای شورای شهر تهران پس از استعفای شهردار سابق، شایسته ترین فرد را در کوتاهترین زمان ممکن برای مدیریت شهری انتخاب کردند.
وی با بیان اینکه دوران مدیریت شهردار جدید تهران بلند مدت خواهد بود، افزود: اعضای شورا نیز در همراهی سیاست ها و برنامه های شهردار از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.
وی به شعار شهردار جدید تهران مبنی بر رضایتمندی مردم اشاره کرد و یادآور شد: انجام طرح های عمرانی، توجه به حمل و نقل عمومی، آلودگی هوا، احیای بافت فرسوده و توجه به معضلات اجتماعی باید مورد توجه شهردار جدید تهران قرار گیرد.
رئیس شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات پس از انقلاب اشاره کرد و عنوان داشت: کشور و نظام پس از انقلاب دچار بحران های همزاد سیاسی، امنیتی و جنگ تحمیلی بود که با درایت امام خمینی(ره) حل شد.
وی خاطرنشان کرد: امام (ره) با راهبرد ایجاد وحدت مردم، گروه های سیاسی و اقوام بر تمامی مشکلات غلبه کرد.
هاشمی اضافه کرد: امروز کشور دچار بحران های فراوان و همزاد مانند اوایل انقلاب است با این تفاوت که بحران های جدید نرم و فرسایشی هستند.
وی ادامه داد: بحران های امروز جامعه در اثر دشمنی و تحریم های ظالمانه دشمنان نظام ایجاد شده و موجب آسیب های اجتماعی امروز جامعه از جمله کودکان کار، کارتن خواب ها و معتادان متجاهر شده است.
وی تاکید کرد: تنها راه حل مشکلات امروز جامعه با درایت رهبر معظم انقلاب در وحدت بخشی بین مردم، احزاب و گروه های سیاسی حاصل می شود.
مدیران و کارکنان شهرداری تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش ظهر امروز ( چهارشنبه) در آستانه بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان های والای امام راحل تجدید میثاق کردند.
14 خرداد سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.