محمد پولادگر روز سه شنبه در مجمع انتخابات هیات تکواندو کردستان با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: این بالاترین مرتبه ای بود که انسان می توانست به آن دست پیدا کند.

 وی با بیان اینکه سردار سلیمانی شخصیتی کم نظیر در تاریخ انقلاب و بی نظیر در نحوه و نوع شهادت بود، افزود: تاکنون سابقه نداشته شیطان بزرگ بدون واسطه و بهره گیری از عوامل خود نظیر گروهک‌های معاند وارد عمل شود تا نیرویی انقلابی را از میان بردارد.

 پولادگر تاکید کرد: این کار نشان از بزرگی شخصیت و اهمیت و بزرگی نهضت مقاومت دارد که حرکتی درست و به جا بود که انقلاب اسلامی با فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی آن را آغاز کرده است.

جذب سرمایه گذار برای ورزش

پولادگر با بیان اینکه همه باید به فکر سلامت جامعه باشند، یادآور شد: در این راستا صاحبان بنگاه های اقتصادی و واحدهای صنعتی ضمن کمک به سلامت جامعه می توانند مخاطبان خود را افزایش دهند.

وی فلسفه برگزاری مسابقات باشگاهی را جذب سرمایه بخش خصوصی دانست و افزود: باید همه تیم‌ها این توان و قابلیت را داشته باشند و بتوانند روی پای خود بایستند و از هیات ها و ادارات کل استان ها توقع حمایت مالی در لیگ را نداشته باشند.

 رییس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه رشته تکواندو کشورمان ۲۰ سال بر سکوی جهانی بزرگسالان تکیه زده است، گفت: این رشته پر افتخار ترین رشته المپیکی کشور به شمار می‌رود که تنها مدال بانوان و جوانترین مدال آور المپیک را در اختیار دارد.

 پولادگر تاکید کرد: اینها مخاطب و مسئولیت ما را بیشتر می کند و حق الناس است که اگر درباره آن اهمال کنیم باید پاسخگو باشیم.

رییس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه کردستان محروم نیست و جایی محروم است که سرمایه‌های خود را نمی‌شناسد، اضافه کرد: آعصاره‌ای در وجود ورزشکاران کردستانی به ویژه در رشته های رزمی و انفرادی دیده می شود که در دیگر ورزشکاران کمتر مشاهده شده است.

وی روحیه جنگندگی، سلحشوری و رزمی را از نقاط قوت ورزشکاران کردستانی در میدان های سخت ورزشی نام برد و افزود: در رشته‌های رزمی علاوه بر جسم، روح هم باید بتواند از مهارت های جسمی استفاده کند و به همین دلیل باید زمینه رشد و بالندگی ورزشکاران کردستان را فراهم کرد. پولادگر با بیان اینکه انتظار بیشتری از تکواندو کردستان داریم تاکید کرد: ظرفیت لازم در این استان وجود دارد ولی همدلی و وفاق به چشم نمی‌آید.

رییس فدراسیون تکواندو اظهار داشت: امروز کار برای مدیریت در عرصه ورزش سخت است و قوانینی که دست و پا گیر ورزش می شود در آینده هیات های ورزشی را با مشکل مواجه خواهد کرد لذا باید با برنامه‌ریزی خاص شاهد شکوفایی این رشته ورزشی در کردستان باشیم.

انتخابات هیات تکواندو در استان کردستان پس از ۲ سال با ثبت نام هشت داوطلب بین صادق جمالی، آوات حسن لوی، برهان صلواتی، محمد فاروقی، محمدباقر محمدی، مهدی فاطمی، احمد ندری و زهرا مرادی برگزار شد.
در این مجمع، قبل از رای گیری و ارائه برنامه‌های داوطلبان، زهرا مرادی، مهدی فاطمی و آوات حسن لویی انصراف دادند و رقابت بین پنج نماینده نفر انجام شد.
صادق جمالی با کسب ۱۴ رای از مجموع ۱۶ رای ریخته شده به صندوق،  به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات تکواندو کردستان انتخاب شد.  
پیش از این امیر پارسانژاد سرپرست این هیات بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.