آرزو عباس زاده روز شنبه اظهار کرد: این مسابقه عکاسی برای نخستین بار با موضوع کتاب برگزار می شود و تعدادی از عکس های ارسالی در نمایشگاهی در کتابخانه پیامبر اعظم (ص) در معرض دید قرار خواهد گرفت.

وی افزود: فرمانداری، اداره ورزش و جوانان و سازمان مردم نهاد پویندگان آرمان شهر در این برنامه مشارکت می کنند و عکاسی از کتابخانه‌های شخصی، تجربیات خوانش گروهی کتاب، خانواده کتابخوان، ایستگاه مطالعه، کتابخانه مدارس و کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از محورهای آن است.

وی ادامه داد: کتابخانه عمومی تفکر شهریار در اغتشاشات آبان ماه سوخته بود و نهاد کتابخانه های عمومی کشور طی بیانیه ای از مردم و اهالی کتاب برای بازسازی آن دعوت کرد و شهروندان می توانند با اهدای کتاب ،میز و صندلی مشارکت کنند و کتابخانه های آستارا آماده دریافت کمک ها هستند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا گفت: نخستین کتابخانه گیلان در سال ۱۳۰۲ در آستارا تاسیس شده است و برای تقویت منابع و تجهیزات کتابخانه های این شهرستان تلاش می کنیم.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و چهار کتابخانه آن، از ۶۰ هزار نسخه کتاب و بیش از ۲ هزار عضو برخوردار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.