مهناز فتاحی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مهرواره ویژه اعضای کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان سطح استان از صبح امروز پنجشنبه آغاز و تا عصر ادامه داشت.

وی افزود: در این رویداد فرهنگی که با شعار "نغمه‌های روشن فردا و آینده ساختنی" برگزار شد بسیار مورد استقبال خانواده‌ها و مردم قرار گرفت و در آن ۲۳ گروه که هر کدام بین هفت تا ۱۵ عضو داشت، با یکدیگر رقابت کردند.

فتاحی هدف از برگزاری این مهرواره را تولید آثار از سوی کودکان و نوجوانان، شکوفایی خلاقیت در آنها و فرا گرفتن کار گروهی و تیمی عنوان کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه ادامه داد: در این رویداد فرهنگی تقریبا از سراسر استان شرکت کرده بودند و آثار خوبی نیز توسط اعضای کانون‌های پرورش فکری مناطق محروم و حاشیه‌ای تولید شده بود.

وی یادآور شد: در اجرای سرودهای تولیدی توسط کودکان و نوجوانان خلاقیت‌های خوبی با استفاده از حرکت‌های نمایشی، تصویر و فیلم به نمایش عموم گذاشته شد.

فتاحی گفت: داوران این مهرواره در حال بررسی آثار ارائه شده هستند و در نهایت سه اثر را به عنوان آثار منتخب برای شرکت در برنامه کشوری به دبیرخانه مهرواره ارسال می‌کنند.

او اظهار داشت: پس از ارسال فیلم اثر به نمایش درآمده، مسئولان مهرواره کشوری از صاحبان آثار برتر استان‌های مختلف برای شرکت در مسابقه کشوری آن دعوت خواهند کرد.

وی در پایان و با بیان اینکه آثار برگزیده استان کرمانشاه روز شنبه مشخص می‌شوند، گفت: مسابقه کشوری مهرواره نیز اسفندماه امسال احتمالا در مازندران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.