مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان عصر شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته دوازدهم لیگ دسته اول کشور اعلام و محمدحسین زاهدی فرد به عنوان داور دیدار تیم های سپیدرود و گل ریحان البرز انتخاب شد.

علیرضا وهابی افزود: تیم های فوتبال سپیدرود رشت و گل ریحان البرز عصر یکشنبه (فردا) ۱۹ آبان ماه در هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم خواهند رفت.

 وی ادامه داد: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون فوتبال، محمدحسین زاهدی فرد که رقابت های لیگ برتر را قضاوت می کند، به عنوان داور این بازی حساس انتخاب شده که جلیل شعرانی و صادق رستمی به عنوان کمک داور، وی را در این دیدار همراهی می کنند.

وی بیان کرد: همچنین علی ابراهیمی به عنوان داور چهارم در این دیدار حضور خواهد یافت و مهرداد ذهبی نیز، به عنوان ناظر گروه داوری بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و گل ریحان البرز انتخاب شده است.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان به بازی سایر تیم های گیلانی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده گیلان در این هفته باید در رفسجنان به مصاف تیم مس این شهر برود و داماش نیز در هفته دوازدهم این رقابت ها باید در شیراز رو در روی تیم فجر سپاسی قرار گیرد.

تا پایان هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور با حضور ۱۸ تیم ، گل ریحان البرز با ۲۱ امتیاز در مکان سوم و سپیدرود رشت با ۱۵ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.