مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اسامی داوران هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام که عبدالنبی پورخلف به عنوان داور بازی تیمهای ملوان و سپیدرود انتخاب شد.

علیرضا وهابی افزود: بر این اساس و طبق اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال ، رضا قیم و ولی کاووسی نیز به عنوان کمک داور ، پورخلف را در دیدار دربی گیلان در لیگ دسته اول کشوز همراهی خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین محمدعلی صلاحی به عنوان داور چهارم در این بازی حضور می یابد و علیرضا رجبلو نیز به عنوان ناظر گروه داوری بازی تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت انتخاب شده است.

وی بیان کرد: تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت عصر روز سه شنبه هفته جاری ۱۴ آبان ماه در هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه تختی بندرانزلی رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

وهابی در ادامه به بازی تیم داماش نیز اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین سعید رحیمی مقدم  به عنوان داور بازی تیم های فوتبال داماش و استقلال خوزستان انتخاب شده که ایوب غلامزاده و حسین گلشنی به عنوان کمک داور، در این دیدار حضور می یابند.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: ناصر جنگی نیز به عنوان داور چهارم در دیدار تیم های فوتبال داماش و استقلال خوزستان حضور خواهد یافت و محسن فریمانی نیز به عنوان ناظر گروه داوری این دیدار حضور می یابد.

وی اظهار کرد: تیم های فوتبال داماش و استقلال خوزستان نیز در چارچوب هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، عصر امروز(دوشنبه) در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.