به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور امروز آغاز می شود که تیم ملوان بندرانزلی در دیداری سخت و در یک بازی خانگی باید به مصاف تیم گل ریحان البرز برود، داماشی ها نیز در بازی سخت خانگی باید رو در روی تیم نود ارومیه قرار گیرند و سپیدرود نیز در یک بازی خارج از خانه به مصاف سرخپوشان پاکدشت می رود.

ملوانان که تاکنون نتابج خوبی را در رقابت های لیگ دسته اول کسب نکرده اند و فقط با دو تساوی و کسب دو امتیاز در بین تیم های انتهای جدولی قرار دارند، به طور حتم برای فرار از این بحران در دیدار برابر گل ریحان البرز به پیروزی فکر می کنند. تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تاکنون چهار شکست کسب کرده و طعم پیروزی را در رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول نچشیده و به طور حتم برای تصاحب سه امتیاز این دیدار خانگی رو در روی تیم گل ریحان البرز قرار خواهد گرفت.

طرفداران تیم ملوان نیز از نتایج بد این تیم تا حدی خسته شده و انتظار پیروزی را در دیدار خانگی و برابر تیم گل ریحان البرز دارند اما از طرف دیگر تیم کرجی که از بازیکنان خوب و باتجربه ای تشکیل شده، تاکنون در رقابت های لیگ دسته اول نتایج قابل قبولی کسب کرده و جزو تیم های صدرنشین جدول رده بندی قرار دارد و به طور حتم این تیم نیز برای کسب پیروزی به انزلی خواهد آمد.

تیم فوتبال داماش دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، در هفته هفتم این مسابقات باید در دیداری سخت در وزشگاه سردارجنگل رشت مقابل نود ارومیه قرار گیرد. داماشی ها که رقابت های لیگ دسته اول را با قدرت آغاز کرده و نتایج قابل قبولی را کسب کرده بودند، هفته گذشته شکست سنگینی را متحمل شدند تا اولین شکست خود را در رقابت های لیگ دسته اول تجربه کنند و به طور حتم این تیم نیز در دیدار خانگی خود کار سخت را برابر تیم نود ارومیه خواهد داشت.

البته چند روزی است که خبرهای خوشایندی از اردوی تیم داماش به گوش نمی رسد اما طرفداران این تیم امیدوارند که مشکلات به زودی مرتفع شود. این تیم نیز برای احیای خود در رقابت های لیگ دسته اول و برای به فراموشی سپردن شکست هفته گذشته ، نیازمند کسب پیروزی برابر تیم نود ارومیه است که به طور حتم داماشی ها امیدوارند تا با حمایت طرفداران خود و با انجام یک بازی تماشاگرپسند، بتوانند تیم قدرتمند نود ارومیه را شکست داده و خود را به تیم های بالای جدولی نزدیکتر کنند.

در سویی دیگر؛ تیم فوتبال سپیدرود رشت دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور باید در هفته هفتم این مسابقات در یک دیدار خارج از خانه رو در روی تیم سرخپوشان پاکدشت قرار گیرد و در ورزشگاه اسلامشهر تهران به مصاف حریفش برود.

سپیدرودی ها که در هفته ششم این رقابت ها در یک بازی خانگی برابر تیم آلومینیوم اراک به نتیجه مساوی دست یافته بودند، در این بازی خارج از خانه با تفکر و اندیشه کسب پیروزی گام به میدان خواهند گذاشت تا با کسب سه امتیاز این دیدار ، تساوی هفته گذشته را فراموش و سیر صعودی خود را ادامه دهند.

علی نظرمحمدی سرمربی این تیم نیز عنوان کرد با برتری و کسب سه امتیاز برابر تیم سرخپوشان پاکدشت می توانیم کسب نتیجه مساوی برابر آلومینیوم را فراموش و دل هواداران خود را با پیروزی در یک بازی خارج از خانه شاد کنیم.

البته گرچه تیم سپیدرود در دیداری خارج از خانه به میدان خواهد رفت ولی به طور حتم بازی راحت تری نسبت به دو نماینده دیگر گیلان پیش رو خواهد داشت چون تیم سرخپوشان پاکدشت تاکنون نتوانسته نتایج خوبی را در لیگ دسته اول کسب کند و سپیدرودی ها امیدوارند که برابر این تیم پیروز شوند.

تا پایان هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است؛ سپیدرود رشت با کسب ۱۱ امتیاز در مکان هشتم، داماش با کسب ۹ امتیاز در مکان نهم و ملوان بندرانزلی با کسب دو امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند این در حالیست که حریفان تیم های گیلانی در هفته هفتم در جدول رده بندی شرایط مناسبی دارند که تیم نود ارومیه حریف داماش با کسب ۱۳ امتیاز در مکان چهارم، گل ریحان البرز حریف ملوان با کسب ۱۲ امتیاز در مکان ششم و تیم سرخپوشان پاکدشت حریف سپیدرود با کسب هشت امتیاز در رتبه دهم قرار دارند.

۷۲۸۵  /۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.