مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلانیان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم در هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور عصر سه شنبه هفته جاری ۱۲ شهریورماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.

میثم محبوب افزود: به دلیل میزبانی تیم های سپیدورد رشت و داماش گیلانیان در هفته چهارم لیگ دسته یک، بازی تیم های داماش و آرمان گهر سیرجان روز سه شنبه برگزار می شود و تیم سپیدرود نیز فردا در رشت به مصاف حریف خود خواهد رفت.

وی ادامه داد: تاکنون تیم فوتبال داماش گیلانیان در رقابت های لیگ دسته اول و در سه بازی انجام شده نتایج قابل قبولی کسب کرده و امیدواریم که در این دیدار خانگی نیز بتوانیم به پیروزی برسیم و همچنان جزو تیم های صدرنشین باشیم.

محبوب اضافه کرد: البته برای کسب پیروزی برابر تیم آرمان گهر سبرجان نیاز به حمایت طرفداران خود داریم و امیدوارم که این طرفداران همانند گذشته در این دیدار نیز حمایت همه جانبه ای از داماش داشته باشند تا بتوانیم برابر آرمان گهر به برتری برسیم.

تا پایان هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است ، تیم داماش گیلانیان با کسب پنج امتیاز در مکان ششم و تیم آرمان گهر سیرجان نیز با کسب دو امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

۷۲۸۵ /۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.